Asukoht | Tagasild |
---|---|
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 14 |
Välisläbimõõt [mm] | 325 |
Aukude arv | 5 |
Pealispind | kaetud |
MERCEDES-BENZ | A166 423 05 00 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 166 423 0500 |
MERCEDES-BENZ | 166 423 00 12 |
MERCEDES-BENZ | A 166 423 00 12 |
ROVER | 360406120001 |
MINTEX | MDC2702 |
---|---|
NK | 3133146 |
A.B.S. | 18236 |
DON | PCD14712 |
BORG & BECK | BBD6119S |
BOSCH | 0 986 479 D10 |
TRISCAN | 8120 231024C |
METZGER | 6110763 |
OPTIMAL | BS-9194 |
OPTIMAL | BS-9194C |
MEYLE | 015 523 0007/PD |
FREMAX | BD-3614 |
TOPRAN | 409 483 |
OPEN PARTS | BDR2698.10 |
DJ PARTS | BD2816 |
PROTECHNIC | PRD5512 |
HELLA | 8DD 355 122-861 |
MOTAQUIP | LVBD1894 |
sbs | 18153133146 |
DELPHI | BG4754C |
COMLINE | ADC2892 |
TEXTAR | 92277405 |
VALEO | 197764 |
BREMBO | 08.A957.11 |
ZIMMERMANN | 400.3686.20 |
BRECO | BV 6018 |
AP | 15026 V |
ATE | 24.0114-0119.1 |
BLUE PRINT | ADU1743121 |
SWAG | 10 10 7715 |
Stark | SKBD-0023394 |
RIDEX | 82B1252 |
FEBI BILSTEIN | 107715 |
EUROBRAKE | 58153133146 |
ASHIKA | 61-00-0521 |
JAPKO | 610521 |
JAPANPARTS | DP-0521 |
FTE | BS7881B |
AKRON-MALÒ | 1110515 |
BENDIX Braking | BDS1689HC |
Hi-Q | SD5608 |
KAMOKA | 103547 |
QUARO | QD7537 |
DENCKERMANN | B130802 |
MOTRIO | 8550502135 |
FTE | 9082632 |
ABE | C4M050ABE |
ABE | C4M050ABEP |
QUARO | QD7537HC |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname