Õlitootja soovitus | MB 236.20 |
---|---|
Maht [Liiter] | 1 |
Õlitootja soovitus | Toyota CVT Fluid TC |
Õlitootja soovitus | Toyota CVT Fluid FE |
Õlitootja soovitus | Subaru i-CVT Fluid |
Õlitootja soovitus | VW G 052 180 |
Maht [l] | 2.24 |
Brutokaal [kg] | 0.9 |
Õlitootja soovitus | Ford Mercon C |
Õlitootja soovitus | BMW 83 22 0 429 154 |
Õlitootja soovitus | GM DEX-CVT |
Õlitootja soovitus | HONDA HCF-2 |
Õlitootja soovitus | BMW CVT EZL 799A |
Õlitootja soovitus | FORD CVT Fluid 23 |
Õlitootja soovitus | FORD CVT Fluid 30 |
Õlitootja soovitus | FORD WSS-M2C928-A |
Õlitootja soovitus | FORD WSS-M2C933-A |
Õlitootja soovitus | GM SATURN DEX-CVT |
Õlitootja soovitus | JEEP CVT Fluid NS-2 |
Õlitootja soovitus | MOPAR CVTF +4 |
Õlitootja soovitus | SUZUKI CVT OIL |
Õlitootja soovitus | SUZUKI SCVT FLUID |
Õlitootja soovitus | CHRYSLER CVT FLUID N |
Õlitootja soovitus | DAIHATSU AMIX CVT FL |
Õlitootja soovitus | HONDA HMMF (08260-99 |
Õlitootja soovitus | MAZDA CVT FLUID JWS |
Õlitootja soovitus | MINI EZL 799A |
Õlitootja soovitus | MITSUBISHI DIAQUEEN |
Õlitootja soovitus | NISSAN CVT FLUID NS- |
Õlitootja soovitus | SUBARU CVT OIL for L |
Õlitootja soovitus | SUBARU i-CVT FLUID F |
Õlitootja soovitus | SUZUKI CVT FLUID GRE |
Õlitootja soovitus | SUZUKI CVT FLUID NS- |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname