Kaal (kg) | 0.06 |
---|---|
Korpusevärv | valge |
Korpusetüüp | koos korpusega |
Väliskeerme mõõde | M12 x 1,5 |
OE-numbri jaoks | 71 738 162 |
Võtme suurus | 19 |
Värv | pruun |
Ühenduste arv | 2 |
FIAT | 71 738 162 |
---|---|
LANCIA | 71 738 162 |
ALFA ROMEO | 71738162 |
ABARTH | 71738162 |
VALEO | 700106 |
---|---|
HERTH+BUSS ELPARTS | 70511540 |
CSV electronic parts | CST9543 |
STELLOX | 06-04125-SX |
CSV electronic parts | CST9475 |
CALORSTAT by Vernet | WS2633 |
DELPHI | TS10472 |
WILMINK GROUP | WG1774453 |
FACET | 7.3326K |
EPS | 1.830.326K |
STELLOX | 06-04060-SX |
VEMO | V24-72-0104 |
TOPRAN | 304 554 |
KAWE | 8626 10054 |
WILMINK GROUP | WG1938659 |
KW | 530 326K |
TRISCAN | 8626 10054 |
MI.R.A. | 15/2827 |
ERA | 331011 |
WILMINK GROUP | WG2206703 |
AP-XENERGY | XS2633 |
MI.R.A. | 27/3326 |
HART | 525 840 |
at autoteile germany | at11264 |
NANFENG | NF12012 |
RecOficial | CST9543 |
NISSENS | 207034 |
RecOficial | CST9475 |
AKS DASIS | 751142N |
WILMINK GROUP | WG2227572 |
zentparts | Z05354 |
SWAG | 33 11 0066 |
MDR | EPS-1830 326K |
WILMINK GROUP | WG2025802 |
MEC-DIESEL | 900496DP |
A.Z. Meisterteile | AZMT-49-020-3315 |
INTERMOTOR | 55609 |
WILMINK GROUP | WG2357428 |
WILMINK GROUP | WG2373168 |
LEMARK | LWS327 |
NRF | 727167 |
WILMINK GROUP | WG2403189 |
MI.R.A. | 27/3240 |
LUCAS | SNB1211 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname