Viskoossusklass SAE | 10W-30 |
---|---|
Spetsifikatsioon | CAT TO-2 |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 05F |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 17E |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 21F |
Tootja piirang | RENAULT AGRICULTURE |
Õlitootja soovitus | ALLISON C-4 |
Õlitootja soovitus | LIEBHERR |
Õlitootja soovitus | MASSEY F CMS M1143 |
Maht [Liiter] | 5 |
API | GL-4 |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 03E |
Õlitootja soovitus | Ford ESN-M2C-134-D |
Õlitootja soovitus | JOHN DEERE JDM J20C |
Õlitootja soovitus | Claas |
Spetsifikatsioon | MF CMS M1135 |
Spetsifikatsioon | CNH MAT 3505 |
Spetsifikatsioon | CNH MAT 3509 |
Spetsifikatsioon | MF CMS M1141 |
Spetsifikatsioon | NH 410B |
Seeria | Dynatrans MPV |
Spetsifikatsioon | Case MS1207/MS1209 |
Spetsifikatsioon | CNH MAT 3540 / 3525 |
Valmistaja luba | Valtra G2-08 |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 03L |
Valmistaja luba | ZF TE-ML 06P |
Valmistaja luba | CMS M1145 |
Õlitootja soovitus | FORD FHNA-2-C-201.00 |
Õlitootja soovitus | McCORMICK HTX |
Spetsifikatsioon | CNH MAT 3526 |
Spetsifikatsioon | JCB STANDARD 2200 |
Spetsifikatsioon | JCB STANDARD 4000 |
Spetsifikatsioon | KOMATSU AXO 80 |
Spetsifikatsioon | NH 410C |
Spetsifikatsioon | ALLISON 821 XL |
Õlitootja soovitus | VOLVO CE WB 101 |
VOLVO | WB 101 |
---|---|
JOHN DEERE | J 20C |
MASSEY FERGUSON | M1145 |
CASE | MS 1206 |
CASE | MS 1207 |
MASSEY FERGUSON | M1135 |
MASSEY FERGUSON | M1143 |
MASSEY FERGUSON | M1141 |
KUBOTA | UDT |
CASE | MS 1209 |
FORD | WSS-M2C134-D |
NEW HOLLAND | NH 410B |
NEW HOLLAND | NH 410C |
TOTAL | 2204678 |
---|
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname