K2 Puhastusaine (tahma-/partiklifilter) W155

Keskmine
23,30 €
13.05.2024
3
19,28 €
14.05.2024
40
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
K2 DPF CLEANER 5 L on professionaalne aine ummistunud DPF/FAP tahkete osakeste filtrite regenereerimiseks diiselmootorites. Toode võimaldab tõhusalt eemaldada filtrisse kogunenud süsinikujäägid ja tuhk.


Eriti soovitame seda kasutada professionaalsetes hüdrodünaamilistes masinates, kontsentratsioonis 5% kuni 20%. Toode ei sisalda tuleohtlikke aineid, seega võib seda kasutada kõikide tootjate masinates. Lisaks sobib see igat tüüpi filtrite puhastamiseks, olenemata sellest, kas see on valmistatud nn märg- või kuivtehnoloogias.

K2 DPF CLEANER 5 L saab kasutada ka sukel- ja pihustuspuhastamiseks, kasutades spetsiaalset pealekandmispüstoli. Tänu sellele saavad seda kasutada mitte ainult diislikütuse tahkete osakeste filtrite regenereerimisele spetsialiseerunud tehased, vaid ka kõik sõidukimehaanika töökojad.

Viieliitrine pakend on kujundatud nii, et seda saab virnastada, kuni 3 astet, mis hõlbustab oluliselt ladustamist. Lisaks on igal pudelil mõõtetops, mis võimaldab täpselt doseerida toote kogust ja kontrollida pakendi järelejäänud sisu.
Maht [Liiter] 5
Pakendi tüüp Kanister
Seeria K2 DPF CLEANER

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname