K2 Mootoriõli O2711E

Keskmine
4,33 €
07.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
K2 20W-50 XL 1L on kaasaegne mootoriõli, mis on toodetud NANOTECH tehnoloogia baasil. See kasutab nanosuuruses õliosakesi, mis jõuavad täpselt kriitilistesse määrimispunktidesse, integreeruvad metallpinnaga, tagades täiusliku määrimise ja pinnakaitse. Kulumisvastaste lisandite spetsiaalsed molekulid kaitsevad mootorit suurepäraselt kulumise eest. Nõuetekohaselt koostatud pesemisdispergeeriv, viskoossus-temperatuur, antioksüdandid ja korrosioonivastased koostisosad tagavad sobivad mootori tööparameetrid kõikides tingimustes.

SOOVITATAV SÕIDUAUTODELE JA BENSIINI, DIISLIKÜTUSE JA VEELDATUD NAFTAGAASIGA TÖÖTAVATELE KAUBIKUTELE, OLENEMATA MOOTORI KULUMISASTMEST. SUURENENUD VISKOOSSUSPARAMEETRITE TÕTTU SOBIB SEE IDEAALSELT VANEMATELE, KANTAVATELE MOOTORITELE.

KASUTAMISE EELISED:

- Mootori kaitse madalatel ümbritseva õhu temperatuuridel kuni -15 kraadi C
Tagab optimaalse kaitse ka väga kõrgetel temperatuuridel, kuni +50 kraadi C juures.
- Kaitseb mootorit krambihoogude eest
- Vaigistab mootori töö
- Vähendab õli tarbimist
Taastab tihendite elastsuse
Õli Mineraalõli
Sertifitseerimine API järgi SL
Sertifitseerimine API järgi CF
Maht [Liiter] 1
Pakendi tüüp Pudel
Viskoossusklass SAE järgi 20W-50
Seeria K2 20W-50 XL

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname