K2 Keermeliim B150N

Keskmine
1,62 €
07.05.2024
1
1,55 €
08.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
PROLOK - K2 MEDIUM STRENGTH® ANAOXYGEN ADHESIVE on mõeldud vibratsioonile ja vibratsioonile avatud keermete lahtikeeramise vältimiseks. Kaitseb korrosiooni eest, tihendab ja blokeerib ühendusi. Asendab standardseid kaitseid, nt. seibid. Sobib kasutamiseks igat tüüpi metallide liitekohtades.

Kasutamine: Peske ja kuivatage keermepinnad põhjalikult. Kandke niidi otsa preparaadi tilgad. Pühkige üleliigne toode ära. Ärge liigutage ühendatud osi 15 minuti jooksul. Täielik sideme tugevus 24 tunni pärast. Võimalik lahti võtta käsitööriistadega.

K2 MEDIUM STRENGTH ANAOXYGEN ADHESIVE® on seadusega kaitstud kaubamärk.

Omadused:
Värv: sinine
Katkestusmoment: 12-25 Nm
Viskoossus: 10 000-18 000 cPs
Maksimaalne vahe: 0,30 mm
Kinnitusaeg: 15 min
Täielik kõvenemine: 24 tundi
Temperatuurivahemik: -50°C ÷ 150°C
temperatuurivahemik alates [°C] -50
Värv Sinine
Keemilised omadused Keskmine tugevus
Pakendi tüüp Blister
Maht (ml) 6
Montaažiaeg [min] 15
Seeria K2 PROLOK
Ühilduv materjal metall
Kauba pakendi kogus 1
Temperatuurivahemik kuni [°C] 150
Lahtituleku pöördemoment [Nm] 12 - 25
Viskoossus [cPs] 10 000 - 18 000
Maksimaalne vahe [mm] 0.30

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname