MA PROFESSIONAL Drosselklapi puhasti 20-B18

Keskmine
4,73 €
13.05.2024
30
Tähelepanu! Tegemis on masintõlkega ja teatavad sõnad ei pruugi olla täpselt tõlgitud
Väga tõhus preparaat drosselklappide ja kollektorite puhastamiseks. Lahustab ja eemaldab põlenud süsinikujäägid ja muu raske mustuse. Kaasas spetsiaalne voolik, mis võimaldab jõuda süsteemi sügavuses asuvate siibriteni.


Kasutamine
1 Enne kasutamist loksutage tugevalt.
2 Eemaldage gaasihoova õhu etteandetoru ja kandke preparaati ohtralt gaasihoobile – mootor peab olema välja lülitatud.
3 Oodake kaks/kolm minutit ja käivitage mootor (ärge paigaldage sisselasketoru).
4. Suurendage oma käivet umbes 2000 p / min. Kandke väike annus preparaati uuesti gaasihoobile. Korrake toimingut, kuni saavutate rahuldava efekti. Ärge ületage 2,5 tuhat. p/min
5 Pärast kasutamist peaks mootor töötama umbes 20-30 sekundit minutis. 2000 pööret sisselaskesüsteemi jääkide ärapõletamiseks.
6 Diiselmootorite puhul saab puhastada ainult siis, kui mootor on välja lülitatud või osad on lahti võetud. Mitte kasutada kuumutatud elementidel. Värvitud elemente tuleb kaitsta tootega kokkupuute eest.
Kütuseliik Bensiin
Kütuseliik Diisel
Maht (ml) 400
Seeria MA PROFESSIONAL - Throttle Body Cleaner
Pakendi tüüp aerosool
Funktsioonid aplikaatoriga

Mis on pant?

Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".

Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.

Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.

Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.

Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname