Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Kinnitusaukude vahe (mm) | 104 |
Vana detaili tagastus mittevajalik | |
Kaal (kg) | 3.78 |
Piduriketta paksus [mm] | 25 |
Pidurisüsteem | ATE |
Pidurisadula kolvi läbimõõt [mm] | 57 |
Paaristoote koodid | 23SKV041 |
Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit) | |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
alternatiivne toode | 78SKV512 |
QUINTON HAZELL | QBS7332 |
---|---|
JURID | 694346J |
FERODO | FCL694346 |
TRISCAN | 8170 343395 |
MAPCO | 4773 |
HELLA | 8AC 355 391-501 |
SHAFTEC | BC8747R |
SPIDAN | 403395 |
ERA Benelux | BC63395 |
HELLA PAGID | 8AN 355 791-501 |
GENERAL RICAMBI | FO6184 |
DA SILVA | ET8232 |
DEPA | ET73395 |
SNRA | 1224602 |
KAMOKA | JBC0164 |
PATRON | PBRC129 |
MAXTECH | 6227003 |
MAXGEAR | 82-0096 |
LAUBER | 77.2639 |
VEGE | 20364302 |
ALANKO | 311843 |
BENDIX | 591243 |
TEXTAR | 38079900 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3223039 |
A.B.S. | 429582 |
Brake ENGINEERING | CA2363R |
DRI | 3271100 |
ELSTOCK | 83-0711 |
BENDIX | 694346B |
FTE | RX571416A0 |
NK | 2125156 |
Delco Remy | DC83395 |
sbs | 13012125156 |
BOSCH | 0 986 47B 385 |
BREMBO | F 24 113 |
ATE | 11.3571-9786.2 |
ATE | 24.3571-9814.5 |
BOSCH | 0 986 474 385 |
BUDWEG CALIPER | 343395 |
APEC braking | RCA136 |
DENCKERMANN | B190108R |
FAST | FT32827 |
FTE | 9291911 |
HELLA (India) | 8AC355391501 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname