Asukoht | Tagasild |
---|---|
Kõrgus (mm) | 69.5 |
Ava läbimõõt [mm] | 15.7 |
Piduriketta liik | täis |
Piduriketta paksus [mm] | 16 |
Minimaalne paksus [mm] | 13 |
Puurpilt/auguarv | 5/7 |
Siseläbimõõt [mm] | 145 |
Välisläbimõõt [mm] | 276 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 73 |
Piduri-/sõidudünaamika | Sõidukitele koos ABS-ga |
Ava Ø (mm) | 118 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos ABS-andurirõngaga |
IVECO | 299 4066 |
---|---|
IVECO | 4247 1034 |
IVECO | 718 2300 |
PAGID | 54048 |
---|---|
VALEO | 187149 |
TEXTAR | 93104800 |
MINTEX | MDC1440 |
BERAL | BCR196A |
BOSCH | 0 986 479 163 |
ZIMMERMANN | 230.6258.20 |
CIFAM | 800-779 |
METELLI | 23-0779 |
REMSA | 61202.00 |
ROADHOUSE | 61202.00 |
A.B.S. | 17483 |
LPR | I2161P |
JURID | 569106J |
MAGNETI MARELLI | 360406023400 |
BREMBO | 08.7300.20 |
SWAG | 53 92 9160 |
TRISCAN | 8120 15132C |
OPTIMAL | BS-8878 |
HELLA PAGID | 8DD 355 107-421 |
ZIMMERMANN | 230.6258.00 |
FEBI BILSTEIN | 29160 |
MEYLE | 215 523 0030 |
ABE | C4E002ABE |
SASIC | 9004837J |
MAXGEAR | 19-1852 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 6043445 |
SBP | 02-IV010 |
TRISCAN | 8120 15132 |
DELPHI | BG3753 |
QUINTON HAZELL | BDC5239 |
FERODO | FCR196A |
HELLA | 8DD 355 107-421 |
PE Automotive | 026.670-10A |
ATE | 24.0116-0128.1 |
sbs | 1815202354 |
TRW | DF6287 |
OPTIMAL | BS-8878C |
BLUE PRINT | ADBP430009 |
DT Spare Parts | 7.36007 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname