Ava Ø 1 (mm) | 100 |
---|---|
Asukoht | Esisild |
Täidab ECE normi | ECE-R90 |
Läbimõõt [mm] | 238 |
Kõrgus (mm) | 42.8 |
Piduriketta liik | sisemine õhutus |
Piduriketta paksus [mm] | 18 |
Minimaalne paksus [mm] | 17 |
Puurpilt/auguarv | 4/6 |
Siseläbimõõt [mm] | 127 |
Välisläbimõõt [mm] | 238 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 55 |
Väändejõud [Nm] | 103 |
TOYOTA | 43512 16 070 |
---|---|
TOYOTA | 43512 16 120 |
PAGID | 50212 |
---|---|
TEXTAR | 92076500 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3302114 |
TRW | DF4007 |
NK | 204559 |
BARUM | BAR18124 |
NIPPARTS | J3302114 |
DON | PCD15142 |
VALEO | 186875 |
BOSCH | 0 986 478 438 |
FERODO | DDF1094-1 |
REMSA | 6569.10 |
BOSCH | 0 986 479 867 |
A.B.S. | 16652 |
LPR | T2133V |
JURID | 561672J |
BREMBO | 09.5536.20 |
ZIMMERMANN | 590.2559.00 |
ROADHOUSE | 6569.10 |
FERODO | DDF1094 |
ASHIKA | 60-02-255 |
TRISCAN | 8120 13148 |
OPTIMAL | BS-5690 |
MAPCO | 15568 |
JAPANPARTS | DI-255 |
A.B.S. | 16652 OE |
KAVO PARTS | BR-9373 |
CIFAM | 800-1061 |
ABE | C32114ABE |
TRISCAN | 8120 13148C |
METZGER | 6110269 |
MEYLE | 30-15 521 0023 |
FREMAX | BD-1607 |
ATE | 24.0118-0124.1 |
HELLA PAGID | 8DD 355 104-781 |
MINTEX | MDC1044 |
QUINTON HAZELL | BDC4415 |
DELPHI | BG3424 |
OPTIMAL | BS-5690C |
HELLA | 8DD 355 104-781 |
KAVO PARTS | BR-9373-C |
BLUE PRINT | ADT34399 |
FEBI BILSTEIN | 108537 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname