Ülekandeliinide arv | 4 |
---|---|
Pikkus 3 [mm] | 570 |
Pikkus 3 [mm] | 600 |
Pikkus 4 [mm] | 600 |
Süütesüsteem | Ühenduse tüüp SAE |
Süütepool | Ühenduse tüüp M4 |
Pikkus 1 [mm] | 420 |
Pikkus 2 [mm] | 540 |
VAG | 03F905409 |
---|---|
VAG | 03F905409A |
VAG | 03F905409B |
VAG | 03F905409C |
VW | 03F 905 430D |
VW | 03F 905 430E |
VW | 03F 905 430F |
VW | 03F 905 430G |
VW | 03F905430H |
VW | 03F905430J |
VW | 03F905430K |
VW | 03F905430L |
VW | 03F 905 409 C |
CHAMPION | CLS090 |
---|---|
BREMI | 9A30B200 |
BREMI | 9A30C200 |
FACET | 4.7248 |
FAE | 85871 |
METZGER | 0883001 |
TESLA | T056B |
TESLA | T406C |
HITACHI | 134961 |
JANMOR | ABM96 |
NGK | 44316 |
VALEO | 346684 |
MAGNETI MARELLI | 941318111316 |
TRISCAN | 8860 29031 |
TOPRAN | 116 416 |
MAXGEAR | 53-0147 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 51279629 |
BOSCH | 0 986 357 822 |
EPS | 1.499.248 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 9120005 SW |
BorgWarner (BERU) | ZEF1629 |
ENGITECH | ENT910234 |
BERU by DRiV | ZEF1629 |
NTK | 44316 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname