Asukoht | Tagasild mõlemapoolselt |
---|---|
Kinnitusaukude vahe (mm) | 108 |
Keermemõõt | M12x1,5 |
Läbimõõt 2 (mm) | 81.4 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 136 |
Veljeaukude hulk | 5 |
Laius 2 (mm) | 63.1 |
FORD | 170 29 73 |
---|---|
FORD | 1 703 150 |
FORD | 170 61 72 |
FORD | 1 706 173 |
FORD | 1 760 855 |
FORD | 178 56 90 |
FORD | 1 814 090 |
FORD | 1 815 483 |
FORD | 185 14 52 |
FORD | 1 863 551 |
FORD | 2 101 656 |
FORD | BV61-2C299-AAG |
FORD | BV61-2C299-AAH |
FORD | BV61-2C299-BAF |
FORD | BV612C2-99BAB |
FORD | BV612C2-99AAB |
FORD | BV612C2-99AAC |
FORD | BV612C2-99AAD |
FORD | 2 090 834 |
FORD | 1 785 706 |
FORD | BV61 2C299 BAC |
FORD | BV61 2C299 BAA |
FORD | BV61 2C299 AAF |
FORD | BV61 2C299 AAE |
FORD | BV61 2C299 BAD |
FORD | BV61 2C299 BAE |
BENDIX | 052080B |
---|---|
GSP | 9400334K |
SNR | R152.80 |
SNR | R152.81 |
OPTIMAL | 302504 |
OPTIMAL | 302506 |
BTA | H2G052BTA |
SKF | VKBA 6789 |
NK | 762551 |
MAPCO | 46617 |
A.B.S. | 201730 |
MAXGEAR | 33-0936 |
Schaeffler FAG | 713 6791 90 |
FEBI BILSTEIN | 102496 |
TRISCAN | 8530 16256 |
NTY | KLT-FR-049 |
SWAG | 50 10 2496 |
MOOG | FD-WB-12741 |
TOPRAN | 304 565 |
VAICO | V25-0932 |
TOPRAN | 304 872 |
DAYCO | KWD1044 |
METELLI | 19-8140 |
KAMOKA | 5500242 |
JPN | 20L9058-JPN |
ESEN SKV | 29SKV416 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname