Vagude arv | 2 |
---|---|
Kinnitusnurk (kraad) | 20 |
Ribide arv | 2 |
Rihmarattad Ø (mm) | 72 |
Rihmarattad Ø (mm) | 82 |
Klemm | B+ (M8) |
Generaator- laadevool [A] | 120 |
Pardajuhtmestiku teostus | sõidukitele koos 12V pardael.võrk |
Jahutusliik | õhkjahutusega |
Pinge [V] | 12 |
Kinnitusnurk (kraad) | +20 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
MITSUBISHI | A 003 TB1 999 |
---|---|
MITSUBISHI | A 003 T B1999 KD |
MITSUBISHI | A 3 T A4298 |
MITSUBISHI | A 3 T A4298A |
MITSUBISHI | A3 TB1 999 |
MITSUBISHI | A 3 T B1999 KD |
MITSUBISHI | ME202756 |
MITSUBISHI | ME 203 546 |
MITSUBISHI | a003ta4298 |
LUCAS ELECTRICAL | LRA02306 |
---|---|
EUROTEC | 12060785 |
HC-Cargo | 113321 |
FRIESEN | 9090351 |
NIPPARTS | N5115086 |
MAGNETI MARELLI | 944390903510 |
JAPANPARTS | ALC377 |
BLUE PRINT | ADC41186 |
ALANKO | 442886 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J5115069 |
CASCO | CAL35164AS |
ELSTOCK | 28-4795 |
BLUE PRINT | ADC41185 |
AS-PL | A5053 |
ALANKO | 10442886 |
ALANKO | 11442886 |
BOSCH | 0 986 045 611 |
ASHIKA | 002-C377 |
BLUE PRINT | ADC411511 |
LAUBER | 11.1617 |
HELLA | 8EL 012 428-321 |
HELLA | 8EL 738 017-001 |
REMY | DRB5611 |
Henkel Parts | 3112358 |
BV PSH | 155.548.125.130 |
BV PSH | 155.548.125.265 |
BV PSH | 155.548.125.415 |
BV PSH | 155548125 |
MESSMER | 210950A |
STARDAX | STX101558 |
HELLA PAGID | 8EL 012 428-321 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname