Toode ei ole hetkel saadaval
View related productsKompressori-ID | TRS105 |
---|---|
Külmaaine | R 134a |
Ühendustehnika | 1-Pin |
Rihmarattad Ø (mm) | 100 |
Rihmarattad | Soonrihmaratas |
Hulgaühik | Tükk |
Pistikukatte kuju | ümar |
Sisend-Ø (mm) | 15.2 |
Väljalase-Ø (mm) | 12.5 |
Õli-täitehulk (ml) | 150 |
Pinge [V] | 12 |
Keermeaukude arv | 0 |
Pistikuteostus-ID | 1-Pin |
Ribide arv | 6 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Kompressoriõli | PAG 46 |
SAAB | 4635892 |
---|---|
SAAB | 93185570 |
SAAB | OS 46 358 92 |
SAAB | 3663401114 |
LUCAS ELECTRICAL | ACP126 |
---|---|
VALEO | 699316 |
VALEO | 699816 |
VAN WEZEL | 4700K053 |
AKS DASIS | 850910N |
NISSENS | 89066 |
NRF | 32165 |
NRF | 32165G |
AVA QUALITY COOLING | SBAK053 |
AVA QUALITY COOLING | SBK053 |
ALANKO | 550011 |
DELPHI | TSP0155287 |
WAECO | 8880100168 |
TEAMEC | 8632111 |
HELLA | 8FK 351 134-671 |
HELLA | 8FK 351 134-171 |
DELPHI | TSP0159287 |
SCHLIECKMANN | 6047K053 |
PRASCO | SBK053 |
PRASCO | SBAK053 |
ELSTOCK | 51-0027 |
LIZARTE | 81.10.53.002 |
ERA Benelux | AC35534 |
ERA Benelux | AC35534N |
HC-Cargo | 240016 |
FRIGAIR | 920.20127 |
MAHLE | ACP 1097 000S |
BEHR HELLA SERVICE | 8FK 351 134-171 |
BEHR HELLA SERVICE | 8FK 351 134-671 |
DIEDERICHS | DCK1514 |
ALANKO | 10550011 |
ALANKO | 11550011 |
HELLA PAGID | 8FK 351 134-171 |
HELLA PAGID | 8FK 351 134-671 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname