Laius (mm) | 26 |
---|---|
Välisläbimõõt [mm] | 76 |
Poldi läbimõõt [mm] | 10 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kinnitusmaterjaliga |
Materjal | Metall |
OPEL | 01854 421 |
---|---|
OPEL | 06854 427 |
GENERAL MOTORS | 097184930 |
GENERAL MOTORS | 098012238 |
GENERAL MOTORS | 1854421 |
VAUXHALL | 1 854 421 |
OPEL | 1854 421 |
HONDA | 38940PLZD00 |
VAUXHALL | 6 854 427 |
OPEL | 6854 427 |
ISUZU | 8.97184.930.1 |
ISUZU | 8980122380 |
OPEL | 97 184 930 |
OPEL | 98 012 238 |
OPEL | T36182 |
VAUXHALL | 97184930 |
GENERAL MOTORS | 97184930 |
GENERAL MOTORS | 98012238 |
VAUXHALL | 98012238 |
GATES | T36182 |
---|---|
DAYCO | APV2204 |
HUTCHINSON | T0353 |
QUINTON HAZELL | QTA1313 |
FEBI BILSTEIN | 26937 |
RUVILLE | 55350 |
BTA | E2X5350BTA |
SNR | GA353.60 |
Schaeffler INA | 532 0402 30 |
SKF | VKM 35025 |
SASIC | 1626117 |
JP GROUP | 1218301400 |
AUTOMEGA | 130126310 |
KAMOKA | R0099 |
DENCKERMANN | P322001 |
KRAFT AUTOMOTIVE | 1221645 |
TRISCAN | 8641 242003 |
SWAG | 40 92 6937 |
OPTIMAL | 0-N1426 |
VAICO | V40-0827 |
TOPRAN | 206 910 |
JP GROUP | 1218301409 |
BSG | BSG 65-615-019 |
JAPANPARTS | RP-401 |
KAVO PARTS | DIP-2006 |
ASHIKA | 129-04-401 |
MAXGEAR | 54-0262 |
CAFFARO | 166-37 |
CAFFARO | 22-37 |
MAXGEAR | 54-1392 |
MASTER-SPORT | R35025-PCS-MS |
MASTER-SPORT GERMANY | R35025-PCS-MS |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname