Starterivõimsus (kW) | 2.2 |
---|---|
Pikkus 2 [mm] | 29 |
Hammaste arv | 9 |
Keermeaukude arv | 1 |
Pinge [V] | 12 |
Pöördesuund | Keeramine vastupäeva |
Pikkus 1 [mm] | 110 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
HONDA | SM2604 |
---|---|
IVECO | 2995140 |
IVECO | 42498678 |
IVECO | 99451753 |
IVECO | 580 1408583 |
IVECO | 938 28721 |
LUCAS ELECTRICAL | LRT00138 |
---|---|
EUROTEC | 11017490 |
UNIPOINT | F042S02145 |
CASCO | CST10102AS |
HELLA | 8EA 737 578-001 |
MAGNETI MARELLI | 063522187740 |
MAGNETI MARELLI | 943251574010 |
ELSTOCK | 25-2185 |
UNIPOINT | F032US0043 |
BOM-Prestolite | 35259930 |
VALEO | 458192 |
LAUBER | 28.1118 |
AS-PL | S0018 |
ATL Autotechnik | A 11 060 |
ATL Autotechnik | A 17 490 |
ERA | 220019 |
AS-PL | S0482 |
FRIESEN | 8817490 |
ALANKO | 440720 |
MAGNETI MARELLI | 063721118010 |
ALANKO | 10440720 |
ALANKO | 11440720 |
MAXGEAR | 55-0018 |
HELLA | 8EA 012 526-231 |
HC-Cargo | 111996 |
BOSCH | 0 986 017 490 |
BOSCH | 0 001 218 774 |
BOSCH | 0 001 218 174 |
BV PSH | 500.522.093.010 |
BV PSH | 500.522.093.011 |
BV PSH | 500.522.093.211 |
BV PSH | 500.522.093.215 |
BV PSH | 500.522.093.500 |
BV PSH | 500.522.093 |
LOMBARDINI | SS428 |
BTS Turbo | S510236 |
MESSMER | 220019A |
Bosch UP Test | F032US0043 |
Bosch UP Test | F042S02145 |
HELLA PAGID | 8EA 012 526-231 |
HELLA PAGID | 8EA 737 578-001 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname