Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 2 |
Pistikuteostus-ID | 30, 50 (M4, M8) |
Ääriku läbimõõt [mm] | 82.5 |
Hammaste arv | 9 |
Pinge [V] | 12 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
MERCEDES-BENZ | A 6 461 5101 0180 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | H V W64 6151 0101 |
VW | 076911023AX |
MERCEDES-BENZ | 646151010180 |
VW | 076 911 023 A |
MERCEDES-BENZ | 646 151 01 01 |
MERCEDES-BENZ | A 646 151 01 01 |
LUCAS ELECTRICAL | LRS02327 |
---|---|
Delco Remy | RAS42741 |
EUROTEC | 11021630 |
UNIPOINT | F042S0H108 |
HC-Cargo | 114317 |
ELSTOCK | 25-3499 |
HELLA | 8EA 738 258-691 |
Delco Remy | DRT1630 |
BTS Turbo | S512439 |
AS-PL | S0193 |
ERA | 220684 |
JP GROUP | 1190309300 |
JP GROUP | 1190309309 |
ALANKO | 10439670 |
ALANKO | 11439670 |
CASCO | CST10390AS |
BOSCH | 0 001 125 055 |
BOSCH | 0 986 021 630 |
FRIESEN | 8021630 |
ALANKO | 439670 |
LAUBER | 22.1435 |
MESSMER | 220684A |
REMY | DRT1630 |
VEMO | V10-12-25055 |
BV PSH | 300.578.092.210 |
REMY | RAS42741 |
BV PSH | 300.578.092 |
DT Spare Parts | 11.81103 |
BV PSH | 300.578.092.010 |
HELLA | 8EA 011 611-261 |
AS-PL | S0193PR |
BOSCH | 1 986 S00 815 |
Henkel Parts | 3116922 |
SPIDAN | 4889 |
Bosch UP Test | F042S0H108 |
HELLA PAGID | 8EA 011 611-261 |
HELLA PAGID | 8EA 738 258-691 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname