Starterivõimsus (kW) | 1.1 |
---|---|
Pistikuteostus-ID | Plug |
Netokaal [kg] | 3.59 |
Klemm | M8 |
Ääriku läbimõõt [mm] | 82.5 |
Pikkus 1 [mm] | 205 |
Pikkus 2 [mm] | 2.5 |
Hammaste arv | 9 |
Pinge [V] | 12 |
Keermeaukude arv | 0 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
VAG | 001-911-023 |
---|---|
VAG | 001-911-023C |
VAG | 001-911-023CX |
VW | 001 911 023X |
VW | 1911023 |
LUCAS ELECTRICAL | LRT00173 |
---|---|
VEMO | V10-12-17940 |
EUROTEC | 11017940 |
UNIPOINT | F042S0H113 |
HC-Cargo | 111823 |
BOSCH | 0 986 017 940 |
HELLA | 8EA 737 407-001 |
VALEO | 438403 |
MAGNETI MARELLI | 063521210310 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42017940 |
VALEO | 458467 |
Delco Remy | DRS7940 |
NK | 4717940 |
MAPCO | 13881 |
BTS Turbo | S512052 |
JP GROUP | 1190306709 |
JP GROUP | 1190306700 |
MAXGEAR | 55-0025 |
ALANKO | 440664 |
ALANKO | 10440664 |
ALANKO | 11440664 |
LAUBER | 22.1063 |
HELLA | 8EA 012 527-221 |
AS-PL | S0399 |
FEBI BILSTEIN | 101577 |
ATL Autotechnik | A 17 940 |
BOSCH | 0 001 121 001 |
BOSCH | 0 001 121 030 |
FRIESEN | 8017940 |
REMY | DRS7940 |
BV PSH | 300.527.093.010 |
BV PSH | 300.527.093.215 |
BV PSH | 300.527.093 |
AS-PL | S0399PR |
AS-PL | S0399SR |
Bosch UP Test | F042S0H113 |
HELLA PAGID | 8EA 012 527-221 |
HELLA PAGID | 8EA 737 407-001 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname