Tiiviku diameter [mm] | 53.5 |
---|---|
Veepumba versioon | hammasrihmülekanne |
Ehituskõrgus (mm) | 90 |
Rihmarattad Ø (mm) | 53.2 |
Hammaste arv | 18 |
Täiendav tooteinfo | koos tihenditega |
CITROEN | 16 09 417 180 |
---|---|
CITROEN | 1201G2 |
PEUGEOT | 1201G2 |
PEUGEOT | 1609417180 |
VALEO | 506721 |
---|---|
RUVILLE | 66622 |
GRAF | PA941 |
FEBI BILSTEIN | 27410 |
AIRTEX | 1692 |
HEPU | P804 |
GK | 986804 |
SKF | VKPC 83258 |
METELLI | 24-0941 |
Saleri SIL | PA1266 |
SASIC | 2011G21 |
DOLZ | C134 |
DAYCO | DP240 |
MAGNETI MARELLI | 350982016000 |
SWAG | 62 92 7410 |
Schaeffler INA | 538 0068 10 |
FAI AutoParts | WP6416 |
LPR | WP0679 |
JP GROUP | 4114101509 |
AQUAPLUS | 85-7585 |
OPTIMAL | AQ-1808 |
MAPCO | 21319 |
TOPRAN | 721 222 |
QUINTON HAZELL | QCP3578 |
TRISCAN | 8600 28017 |
THERMOTEC | D1P043TT |
MAGNETI MARELLI | 352316170927 |
BUGATTI | PA10063 |
NK | 10819028 |
KOLBENSCHMIDT | 50005766 |
JP GROUP | 4114101500 |
AUTOMEGA | 160082910 |
KAMOKA | T0089 |
DENCKERMANN | A310824P |
KRAFT AUTOMOTIVE | 1505914 |
VAICO | V22-50010 |
STATIM | W.142 |
BOSCH | 1 987 949 774 |
MAXGEAR | 47-0160 |
MEYLE | 11-13 220 0006 |
HELLA | 8MP 376 801-541 |
HELLA | 8MP 376 801-544 |
JAPANPARTS | PQ-0603 |
ASHIKA | 35-00-0603 |
HELLA PAGID | 8MP 376 801-541 |
HELLA PAGID | 8MP 376 801-544 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname