Ühendustehnika | M4 |
---|---|
Väändejõud alates [Nm] | 20 |
Väändejõud kuni [Nm] | 30 |
Keermemõõt | M14x1,25 |
Võtme suurus | 21 mm |
Elektroodide vahe (mm) | 0.8 |
Süüteküünal | koos lametihendikohaga |
Süüteküünal | 3-massielektroodid |
Keermepikkus (mm) | 19 |
tehnilise informatsiooni number | 14-5 DTU |
Seeria | ULTRA |
VAG | 101 000 001 AA |
---|---|
VAG | 101 000 001 AB |
VAG | 101 000 005 AA |
VAG | 101 000 005 AC |
VAG | 101 000 007 AA |
VAG | 191 905 450 |
VAG | 191 905 450 C |
VAG | 191 905 452 D |
VAG | 191 905 452 E |
RENAULT | 77 01 414 119 |
VAG | N 017 811 57 |
VAG | N 017 811 60 |
VAG | N 017 811 61 |
VAG | N 017 811 67 |
VAG | N 017 811 69 |
VAG | N 017 811 73 |
VAG | N 017 811 74 |
VAG | N 017 812 47 |
VAG | N 017 812 48 |
VAG | N 017 812 51 |
VAG | N 017 813 45 |
VAG | N 017 813 46 |
VAG | Z 057 066 |
VAG | Z 057 067 |
KLAXCAR FRANCE | 43046z |
---|---|
NGK | 1263 |
DENSO | W22TT |
BOSCH | 0 241 245 070 |
BOSCH | W 5 DTC |
CHAMPION | N 6 BYC |
EYQUEM | C 82 LS 3X |
ACDelco | 2503 |
NGK | 5521 |
NGK | 5621 |
NGK | BP6EK |
NGK | BP6EKA |
NGK | BP6ET |
BOSCH | 0 241 240 558 |
BOSCH | W 6 DTC |
EYQUEM | C 72 LS 3X |
LETRIKA | FE 85 PTS |
ACDelco | 3500 |
DENSO | W20EPB |
DENSO | W20TT |
DENSO | W22EPB |
SWAG | 30 91 3509 |
SWAG | 30 91 3508 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname