SB tunnustatud pakend vaata spetsifikatsiooni | |
---|---|
Ühendustehnika | SAE/M4 |
Väändejõud alates [Nm] | 20 |
Väändejõud kuni [Nm] | 30 |
Keermemõõt | M14x1,25 |
Võtme suurus | 21 mm |
Elektroodide vahe (mm) | 1 |
Süüteküünal | koos lametihendikohaga |
Süüteküünal | 3-massielektroodid |
Keermepikkus (mm) | 19 |
tehnilise informatsiooni number | 14-8 DTU |
Seeria | ULTRA |
VAG | 000 057 066 A |
---|---|
VAG | 101 000 001 AD |
VAG | 101 000 001 AE |
VAG | 101 000 005 AD |
VAG | 101 000 005 AE |
VAG | 101 000 005 AF |
VAG | 101 000 007 AC |
VAG | 101 000 007 AD |
VAG | 101 000 027 AB |
VAG | 101 000 027 AC |
VAG | 191 905 450 B |
VAG | 191 905 450 K |
VAG | 191 905 452 G |
VAG | N 017 811 56 |
VAG | N 017 811 58 |
VAG | N 017 811 65 |
VAG | N 017 812 50 |
VAG | N 017 812 56 |
VAG | Z 057 069 |
AWM | QH2SR-8 |
---|---|
DENSO | W16TT |
NGK | 2287 |
NGK | 3153 |
NGK | 5156 |
NGK | BP5ET-10 |
NGK | V-Line 9 |
BOSCH | 0 241 229 060 |
BOSCH | 0 241 229 633 |
BOSCH | 0 241 229 638 |
BOSCH | W 8 DTC |
CHAMPION | N 9 BYC |
CHAMPION | N 9 BYC 4 |
CHAMPION | OE 028 |
CHAMPION | OE 044 |
EYQUEM | C 52 LS 3X |
LETRIKA | FE 55 PTS |
ACDelco | 6500 |
BOSCH | 0 241 225 576 |
BOSCH | W 9 DTC |
CHAMPION | OE100/T10 |
SWAG | 50 91 3455 |
SWAG | 50 91 3456 |
SWAG | 30 91 3511 |
SWAG | 30 91 3512 |
DENSO | W16EPB10 |
SWAG | 30 91 3514 |
SWAG | 30 91 3515 |
CHAMPION | OE044/T10 |
SWAG | 30 91 3509 |
SWAG | 30 91 3508 |
BOSCH | 0 241 229 619 |
BOSCH | 0 241 229 716 |
SWAG | 50 91 3458 |
SWAG | 50 91 3459 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname