SB tunnustatud pakend vaata spetsifikatsiooni | |
---|---|
Ühendustehnika | SAE |
Väändejõud alates [Nm] | 20 |
Väändejõud kuni [Nm] | 30 |
Keermemõõt | M14x1,25 |
Võtme suurus | 16 mm |
Elektroodide vahe (mm) | 0.8 |
Süüteküünal | 1-massielektrood |
Süüteküünal | koos lametihendikohaga |
Keermepikkus (mm) | 19 |
tehnilise informatsiooni number | 14 F-8 DU4 |
Seeria | ULTRA |
MERCEDES-BENZ | 003 159 67 03 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 003 159 68 03 |
MERCEDES-BENZ | 003 159 71 03 |
PEUGEOT | 5962 E2 |
RENAULT | 77 00 743 137 |
RENAULT | 77 00 749 163 |
CITROEN | 96 037 952 |
MERCEDES-BENZ | A 003 159 67 03 |
MERCEDES-BENZ | A 003 159 67 03 26 |
MERCEDES-BENZ | A 003 159 68 03 |
SSANGYONG | A 003 159 68 03 |
MERCEDES-BENZ | A 003 159 71 03 |
DENSO | K16TT |
---|---|
NGK | 7496 |
NGK | BCP5E |
NGK | BCP5ES |
NGK | V-Line 16 |
VALEO | F 82 H |
BOSCH | 0 241 229 634 |
BOSCH | 0 241 229 685 |
BOSCH | 0 241 229 961 |
BOSCH | F 8 DC |
BOSCH | F 8 DC4 |
CHAMPION | C11 YCC |
EYQUEM | FC 42 LS |
PAL | D 17 Y |
PAL | D 17 YC |
LETRIKA | SFE 55 PS |
ACDelco | 7500 |
CHAMPION | 3071/T04 |
CHAMPION | RC12YC5/T04 |
SWAG | 62 91 3411 |
SWAG | 62 91 3412 |
SWAG | 60 91 3414 |
SWAG | 60 91 3415 |
VEMO | V99-75-1019 |
VEMO | V99-75-1023 |
NGK | 4783 |
CHAMPION | OE057/T10 |
DENSO | K16PR-U11 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname