Murdemoment (Nm) | 45 |
---|---|
Ühendustehnika | M4 / 2 Nm |
Väändejõud alates [Nm] | 15 |
Väändejõud kuni [Nm] | 25 |
Koonusetõus | 63 |
Pikkus (mm) | 69 |
Keermemõõt | M12x1,25 |
Võtme suurus | 12 mm |
Voolutugevus (A) | 16 |
Hõõgküünlateostus | hõõgküülal |
Pinge [V] | 11.5 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 21 |
CITROEN | 5962 1W |
---|---|
PEUGEOT | 5962 T7 |
FORD | 6 163 811 |
FORD | 7 088 988 |
RENAULT | 77 01 414 081 |
GENERAL MOTORS | 88 900 737 |
FORD | 89 FF 6M090 AA |
FORD | 89 FF 6M091 AA |
FORD | 93 FF 6M090 AA |
GLAS | B 27 SR |
CITROEN/PEUGEOT | E161005 |
ISKRA | 11.721.002 |
---|---|
ISKRA | 11.721.034 |
ISKRA | 11.721.038 |
ISKRA | 11.721.086 |
ISKRA | 11.721.126 |
ISKRA | 11.721.656 |
BOSCH | GLP010 |
NGK | 3873 |
NGK | 4645 |
NGK | 5915 |
NGK | 7545 |
NGK | DP3 |
NGK | D-Power 3 |
NGK | Y-910J |
NGK | Y-910R |
NGK | Y-911J |
NGK | Y-935U |
LUCAS ELECTRICAL | DS 058 |
LUCAS ELECTRICAL | DS 850 |
LUCAS ELECTRICAL | HDS 273 |
VALEO | C 105 S |
MAGNETI MARELLI | UX 11 A |
Motorcraft | EZD 8 |
EYQUEM | KTB 501 |
EYQUEM | PTB 501 |
INTERMOTOR | 80044 |
ACDelco | 245G |
BOSCH | 0 250 201 013 |
EYQUEM | PTB 603 |
BOSCH | 0 250 202 018 |
CHAMPION | CH147 |
BOSCH | 0 250 200 459 |
BOSCH | 0 250 200 460 |
BOSCH | 0 250 200 902 |
BOSCH | 0 250 200 908 |
BOSCH | 0 250 200 910 |
BOSCH | 0 250 200 912 |
BOSCH | 0 250 201 028 |
KAGER | 65-2050 |
BOSCH | 0 250 201 406 |
NGK | 4791 |
BOSCH | 0 250 202 001 |
NGK | 3617 |
NGK | 4290 |
NGK | 4751 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname