Murdemoment (Nm) | 20 |
---|---|
Ühendustehnika | M4 / 1 Nm |
Väändejõud alates [Nm] | 8 |
Väändejõud kuni [Nm] | 10 |
Koonusetõus | 123 |
Pikkus (mm) | 119 |
Keermemõõt | M8x1,0 |
Võtme suurus | 8 mm |
Voolutugevus (A) | 11 |
Hõõgküünlateostus | hõõgküülal |
Hõõgküünlateostus | järelhõõgumiskõlbulik |
Pinge [V] | 11 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 28 |
FORD | 1 148 105 |
---|---|
FORD | 1 525 910 |
FORD | 2S6Q 6M090 AA |
FORD | 2S6Q 6M090 AB |
CITROEN/PEUGEOT | 5960 12 |
CITROEN | 5960 12 |
CITROEN | 5960 19 |
CITROEN/PEUGEOT | 5960 E9 |
CITROEN/PEUGEOT | 9637469980 |
FORD | EZD40 |
TOYOTA | SU001-00671 |
MAZDA | Y 401-18-601 |
MAZDA | Y401-18-601 |
MAZDA | Y401-18-601A |
PEUGEOT | 5960.12 |
PEUGEOT | 5960.19 |
ISKRA | 11.721.166 |
---|---|
ISKRA | 11.721.737 |
NGK | 90916 |
NGK | DP40 |
NGK | D-Power 40 |
NGK | YE04 |
BOSCH | GLP059 |
Motorcraft | EZD 42 |
VALEO | 345123 |
ERA | 886020 |
CHAMPION | CH200 |
NGK | 1101 |
NGK | 1684 |
BOSCH | 0 250 204 001 |
FEBI BILSTEIN | 26221 |
DENSO | DG-113 |
VEMO | V99-14-0048 |
ERA | 887022 |
FEBI BILSTEIN | 176184 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname