Murdemoment (Nm) | 35 |
---|---|
Väändejõud alates [Nm] | 15 |
Väändejõud kuni [Nm] | 20 |
Koonusetõus | 63 |
Keermemõõt | M10x1,0 |
Võtme suurus | 10 mm |
Voolutugevus (A) | 13 |
Hõõgküünlateostus | hõõgküülal |
Hõõgküünlateostus | järelhõõgumiskõlbulik |
Pinge [V] | 11.5 |
Installatsiooni sügavus (mm) | 28 |
Pikkus (mm) | 130 |
Ühendustehnika | 4 mm PIN |
MERCEDES-BENZ | 001 159 28 01 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 001 159 37 01 |
MERCEDES-BENZ | 001 159 38 01 |
MERCEDES-BENZ | 001 159 42 01 |
MERCEDES-BENZ | 001 159 48 01 |
MERCEDES-BENZ | 001 159 49 01 |
JEEP | 0 50 800 47 AA |
JEEP | 0 50 800 47 AB |
GENERAL MOTORS | 88 900 715 |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 28 01 |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 28 01 64 |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 37 01 |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 38 01 |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 42 01 |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 48 01 |
MERCEDES-BENZ | A 001 159 49 01 |
HELLA | 8EG 008 497-491 |
---|---|
HELLA | PO 749 |
NGK | DP11 |
NGK | D-Power 11 |
NGK | Y-745U |
BOSCH | 0 250 202 029 |
BOSCH | 0 250 202 039 |
BOSCH | GLP008 |
BOSCH | GLP022 |
MAGNETI MARELLI | UC 17A |
FEBI BILSTEIN | 22836 |
DELPHI | D 20 |
ACDelco | 101G |
BorgWarner | E2519226458A2 |
FEBI BILSTEIN | 18409 |
BEGEL Germany | BG15009 |
BOSCH | 0 250 202 141 |
BOSCH | 0 250 202 045 |
NGK | 4705 |
NGK | 6346 |
NGK | 6461 |
BOSCH | 0 250 202 142 |
CHAMPION | CH218 |
EYQUEM | PWE 505 |
DENSO | DG-117 |
VEMO | V99-14-0012 |
ERA | 886016 |
VALEO | 345121 |
ERA | 887013 |
FEBI BILSTEIN | 176435 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname