Tootja piirang | Bosch |
---|---|
Pinge [V] | 14.1 |
Läbimõõt,vastus (mm) | 28 |
MERCEDES-BENZ | 000 154 18 05 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 002 154 37 06 |
MERCEDES-BENZ | 002 154 40 06 |
MERCEDES-BENZ | 002 154 66 06 |
INTERN. TRACTOR CO. | 1 118 99A 1 |
DEUTZ-FAHR | 117 3069 |
KHD | 1173069 |
DEUTZ-FAHR | 117 8644 |
SCANIA | 130 1702 |
DEUTZ-FAHR | 130 8784 |
KHD | 1308784 |
VOLVO | 2 444 89 |
VOLVO | 2 446 12 |
SCANIA | 280 942 |
INTERN. TRACTOR CO. | 3 079 412 R 91 |
RENAULT | 5000820870 |
FORD | 6057627 |
VOLVO | 696702 |
FORD | 78GB10616AA |
MAN | 81.25601.6020 |
SAAB | 85 59 585 |
FIAT | 931550069 |
IVECO | 9315 50069 |
IVECO | 9315 5069 |
FIAT | 9946555 |
FIAT | 9947458 |
JOHN DEERE | AL 30 420 |
JOHN DEERE | AL 35 399 |
JOHN DEERE | AL 65 077 |
JOHN DEERE | AZ 31 949 |
FENDT | X830060020020 |
Monark | 082 966 030 |
---|---|
LUCAS ELECTRICAL | 21221398 |
LUCAS ELECTRICAL | UCB 409 |
LUCAS ELECTRICAL | UCB 420 |
DUCELLIER | 592 974 |
IHC | 3079412R92 |
JP GROUP | 1190201002 |
HELLA | 5DR 004 246-311 |
BOSCH | 0 192 052 015 |
BOSCH | 0 192 052 016 |
BOSCH | 0 192 052 020 |
BOSCH | 0 192 052 021 |
BOSCH | 0 192 052 029 |
BOSCH | 0 192 052 032 |
BOSCH | 0 192 052 035 |
BOSCH | 1 197 311 029 |
BOSCH | 1 197 311 030 |
BOSCH | 1 197 311 034 |
BOSCH | 1 197 311 032 |
BOSCH | 1 197 311 033 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname