Kõrgus (mm) | 7 |
---|---|
Materjal | NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) |
Siseläbimõõt [mm] | 25 |
Välisläbimõõt [mm] | 35 |
Tüüp simmerling tihend | B |
Tolmukaitse | ilma tolmukaitsehuuleta |
TALBOT | 00014090 00 |
---|---|
RENAULT TRUCKS | 00 24 472 583 |
MERCEDES-BENZ | 006 997 43 46 |
MERCEDES-BENZ | 006 997 49 46 |
IVECO | 0112 5141 |
DAF | 0140 335 |
IVECO | 0291 4195 |
IVECO | 0296 1557 |
MAN | 06.56261.1609 |
FIAT | 40001150 |
FIAT | 40002590 |
RENAULT TRUCKS | 50 00 240 259 |
RENAULT TRUCKS | 50 00 283 659 |
RENAULT TRUCKS | 50 00 286 593 |
RENAULT TRUCKS | 50 00 560 793 |
VOLVO | 6 876 348-1 |
MAN | 81.96501.0521 |
STEYR | 880.22.1534 |
STEYR | 880.22.1543 |
STEYR | 990.12.22.1217 |
MERCEDES-BENZ | A0069974946 |
MITSUBISHI | MD-701735 |
MERCEDES-BENZ | A0069974346 |
PAYEN | NF 129 |
---|---|
REINZ | 80-15261-00 |
REINZ | 81-35123-00 |
GOETZE | 50-300879-00 |
CORTECO | 12011487 |
CORTECO | 12014616 |
CORTECO | 12014616B |
CORTECO | 19015082 |
ZF | 0634 300 302 |
FEDERAL MOGUL | 712007 |
VICTOR REINZ | 80-15261-00 |
VICTOR REINZ | 81-35123-00 |
CORTECO | 19015082B |
CORTECO | 12011487B |
KASSBOHRER | 4.751.140.320 |
KHD | 0112 5141 |
KHD | 0291 4195 |
MAGIRUS-DEUTZ | 0112 5141 |
MAGIRUS-DEUTZ | 0291 4195 |
SCANIA | 254 635 |
MASSEY FERGUSON | 3006 915 X1 |
DEUTZ | 0112 5141 |
DEUTZ | 0291 4195 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname