vahekaugus rihmaseibist generaatorini [mm] | 40 |
---|---|
Rihmarattad Ø (mm) | 50 |
Hulk | 1 |
Rihmarattad | koos rihmarattaga |
Pistik / Klamber | B- |
Pistik / Klamber | B+ |
Generaator- laadevool [A] | 140 |
Kaal (g) | 6500 |
Läbimõõt,vastus (mm) | 90 |
Pinge [V] | 12 |
Generaatoriteostus | koos transistorjuhtimisega |
Ühendustehnika | Earth return |
Ühendustehnika | Grounded |
Ribide arv | 6 |
OE-numbri jaoks | TG14C020 |
Versioon | Premium |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
VALEO | TG14C044 |
---|---|
VALEO | TG14C051 |
VALEO | TG14C067 |
VALEO | 439791 |
VALEO | TG14C078 |
ELSTOCK | 28-5797 |
CASCO | CAL10379GS |
CASCO | CAL15418GS |
Delco Remy | DRA0959 |
Delco Remy | DRA1212 |
EDR | 930314 |
LUCAS | LRA03185 |
VALEO | TG14C095 |
VALEO | 439642 |
VALEO | 440208 |
Delco Remy | DRA0314 |
VALEO | TG14C043 |
BOSCH | F 000 BL0 8A0 |
BOSCH | F 000 BL0 8J7 |
BOSCH | F 000 BL0 8J8 |
AS-PL | A3299 |
DRI | 2113571402 |
AS-PL | A0429S |
Delco Remy | RAA11425 |
EDR | 930959 |
CASCO | CAL10379AS |
BOSCH | F000 BL0 800 |
VALEO | TG14C020 |
BOSCH | 0124 525 114 |
BOSCH | 0 124 525 530 |
BOSCH | 0 986 081 340 |
HELLA | 8EL 012 241-121 |
WAI | 23827N |
AS-PL | A0473S |
AS-PL | A0748S |
Delco Remy | WA11425 |
Delco Remy | WA12323 |
BOSCH | 1986A00896 |
AS-PL | A3400S |
HELLA (India) | 8EL 012 241-121 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname