HOLDER | 118 692 |
---|---|
HOLDER | 118692 |
FORD | 5027199 |
FORD | 6160434 |
FORD | 6846395 |
FORD | 85FB 7548 AA |
FORD | 85FB7548AA |
FORD | 86AB 7548 AB |
FORD | 86AB7548AB |
FORD | 86AX 7548 A2 |
FORD | 86AX7548A2 |
FORD | 92WX 7548 AA |
FORD | 92WX7548AA |
FORD | ECB105 |
FORD USA | D8RZ7548A |
AUTOMEGA | 1300203 |
---|---|
SPIDAN | 72247 |
Schaeffler LuK | 1 170 044 00 |
VALEO | 229095 |
VALEO | R066 |
RUVILLE | 1206 |
Motorcraft | ECB 105 |
Motorcraft | ECB 274 |
TRW | RC5630 |
TRIPLE FIVE | 5 007 853 00 |
TRIPLE FIVE | N 33603 |
BORG & BECK | 11 073 031 |
BORG & BECK | HD2034 |
BORG & BECK | L 147 |
Schaeffler INA | F-209366 |
Schaeffler INA | F-209366* |
Schaeffler INA | F-27066 |
Schaeffler INA | F-88162.1 |
Schaeffler INA | F-95316.7 |
BREDA LORETT | CR 1165 |
SKF | VKC 2161 |
BREDA LORETT | CR1165 |
Schaeffler LuK | 500 0910 10 |
KAWE | 989735 |
SACHS | 3151 073 031 |
Schaeffler LuK | 117004400 |
Motorcraft | ECB105 |
Motorcraft | ECB274 |
TRIPLE FIVE | 500785300 |
TRIPLE FIVE | N33603 |
BORG & BECK | 11073031 |
BORG & BECK | L147 |
Schaeffler INA | F209366 |
Schaeffler INA | F27066 |
Schaeffler INA | F881621 |
Schaeffler INA | F953167 |
SKF | N3017 |
TIMKEN | 614011 |
TRIPLE FIVE | F209366 |
TRIPLE FIVE | F8300102 |
Schaeffler LuK | L01170004400 |
Schaeffler LuK | L05007085300 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname