Asukoht | Sõiduki tagaluuk |
---|---|
Täiendav tooteinfo | Mikrolülitiga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos pistikuga |
Täiendav tooteinfo 2 | koos kaabliga |
Seeria | Original AIC Quality |
Pistikkontaktide arv | 4 |
Rakendustüüp | elektriline |
OPEL | 13422269 |
---|---|
OPEL | 1241458 |
OPEL | 12 41 460 |
OPEL | 13422271 |
OPEL | 12 40 806 |
OPEL | 1282768 |
OPEL | 1240786 |
OPEL | 1241461 |
OPEL | 13295821 |
OPEL | 13359896 |
OPEL | 13271692 |
OPEL | 13359894 |
VEMO | V40-85-0004 |
---|---|
METZGER | 2310558 |
NTY | EZC-PL-038 |
FEBI BILSTEIN | 177028 |
SWAG | 33 10 3853 |
MAXGEAR | 28-0597 |
AUTOMEGA | 210450110 |
METZGER | 2310688 |
AUTOMEGA | 274710210 |
VEMO | V40-85-0002 |
ESEN SKV | 16SKV275 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 411 16 038 01 11 |
SCHAEFFLER GRUPPE | 411 16 040 01 22 |
LCC PRODUCTS | LCCF01206 |
ABAKUS | 132-037-005 |
ABAKUS | 132-037-006 |
BOGAP | L7313102 |
NTY | EZC-PL-070 |
3RG | 28409 |
WILMINK GROUP | WG2246990 |
MAXGEAR | 280594 |
hajus Autoteile | OP980379 |
3RG | 28406 |
SCHÄFERBARTHOLD | 411 16 038 01 11 |
SCHÄFERBARTHOLD | 411 16 040 01 22 |
SCHÄFERBARTHOLD | 411 16 039 01 11 |
SCHÄFERBARTHOLD | 411 16 050 01 22 |
SCHÄFERBARTHOLD | 411 16 068 01 11 |
SCHÄFERBARTHOLD | 411 16 092 01 22 |
SCHÄFERBARTHOLD | 411 16 065 01 11 |
SCHÄFERBARTHOLD | 411 16 073 01 22 |
Frankberg | 5481FB0022918 |
METZGER | 2310926 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname