Starterivõimsus (kW) | 2.2 |
---|---|
Nominaalpinge (V) | 12 |
Pinge [V] | 12 |
Kinnitusaukude hulk | 3 |
Renoveeritud toode |
LANCIA | 46231610 |
---|---|
FIAT | 462 316 10 |
LANCIA | 5985265 |
FIAT | 598 5265 |
LANCIA | 7589435 |
FIAT | 758 9435 |
LANCIA | 7658555 |
LANCIA | 7674733 |
LANCIA | 7727487 |
FIAT | 772 7487 |
LANCIA | 77452430 |
FIAT | 774 52430 |
FIAT | 7766216 |
FIAT | 7766218 |
FIAT | 765 8555 |
FIAT | 767 4733 |
FIAT | 7666135 |
FIAT | 77671430 |
HELLA | 726 099-001 |
---|---|
SPIDAN | 1261 |
FRIMATEC | 1277 |
Delco Remy | 318.036.092 |
Delco Remy | 318.071.092 |
HELLA | 8EA 726 099-001 |
MAGNETI MARELLI | 943252858010 |
Delco Remy | DRS3660 |
VALEO | 436028 |
MAGNETI MARELLI | MSN 262 |
MAGNETI MARELLI | 632 220 01 |
MAGNETI MARELLI | 9432 220 31 |
HC-PARTS | CS351 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42013640 |
MAGNETI MARELLI | 063222039 |
MAGNETI MARELLI | 632 220 39* |
MAGNETI MARELLI | 632 220 31* |
LAUBER | 22.0351 |
BOSCH | 0001 218 014 |
BOSCH | 0 001 218 102 |
BOSCH | 0 001 218 154 |
BOSCH | 0 986 013 640 |
BOSCH | 0986 013 641 |
FRIESEN | 8013640 |
Delco Remy | DRS3640 |
BOSCH | 0 001 218 103 |
TRW | LRS 663 |
LUCAS | LRS 663 |
HOLGER CRISTIANSEN | CS-351 |
MAGNETI MARELLI | 063222001 |
MAGNETI MARELLI | 063222031 |
MAGNETI MARELLI | 063222136 |
LAUBER | LAU 22.0351 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname