Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 1.7 |
Aukude arv | 2 |
Käigukasti liik | koos reduktotiga |
Ääriku läbimõõt [mm] | 60 |
Hammaste arv | 10 |
Keermeaukude arv | 2 |
Pinge [V] | 12 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Renoveeritud toode |
MERCEDES-BENZ | 0061516101 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A0061516101 |
VEMO | V30-12-17890 |
---|---|
SPIDAN | 4541 |
Delco Remy | 325.025.102 |
ELSTOCK | 25-4090 |
ELSTOCK | 25-2275 |
HELLA | 8EA 012 527-252 |
MAGNETI MARELLI | 063521150700 |
BOSCH | 0 986 017 897 |
LUCAS | LRS02418 |
LUCAS | LRS01394 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42017890 |
VALEO | 458300 |
BOSCH | B001115020 |
DRI | 325054102 |
AD KUHNER | 101072 |
BOSCH | 0 001 115 020 |
VALEO | D7R36 |
HELLA | 8EA 012 527-251 |
VALEO | 458462 |
VALEO | D7G20 |
HELLA | 8EA 737 467-001 |
VALEO | D7G14 |
BOSCH | 0 986 021 320 |
BOSCH | 0 986 021 290 |
BOSCH | 0 986 017 890 |
BOSCH | 0 001 115 106 |
BOSCH | 0001115107 |
BOSCH | 0 001 115 070 |
BOSCH | 0001115071 |
BOSCH | 0001115050 |
BOSCH | 0001108214 |
BOSCH | 0 001 115 005 |
BOSCH | 0 001 108 213 |
BOSCH | 0 001 115 049 |
FRIESEN | 8021320 |
Delco Remy | DRS7890 |
HOLGER CRISTIANSEN | CS1072 |
DRI | 325025102 |
HELLA | 737467001 |
WAI | 17832N |
BV PSH | 550597102 |
VALEO | 438442 |
AS-PL | S0395PR |
ACDelco | DRS7890 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname