Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 1.1 |
Aukude arv | 2 |
Käigukasti liik | koos reduktotiga |
Ääriku läbimõõt [mm] | 76 |
Hammaste arv | 9 |
Pinge [V] | 12 |
Keermeaukude arv | 0 |
Pöördesuund | Keeramine vastupäeva |
Renoveeritud toode |
VW | 020911023A |
---|---|
VW | 020911023AX |
VW | 020911023J |
VW | 020911023L |
VW | 020911023M |
VW | 020911023MX |
VW | 020911023N |
VW | 1HS911023B |
VW | 20 911 023 |
SPIDAN | 1449 |
---|---|
Delco Remy | 311.048.092 |
BOSCH | F 042 002 017 |
HELLA | 8EA 726 054-001 |
CEVAM | 3580 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42012590 |
TRW | LRS785 |
QUINTON HAZELL | QRS1321 |
AS-PL | S0062 |
HOLGER CRISTIANSEN | CS 618 |
BOSCH | 0 986 016 297 |
MAGNETI MARELLI | 63720016010 |
FENOX | ST32223 |
VALEO | 726026 |
VALEO | 726826 |
BOSCH | 9 120 143 203 |
VALEO | 455548 |
VALEO | VS329 |
HELLA | 8EA 730 188-001 |
BOSCH | 0 986 016 290 |
BOSCH | 0001112039 |
BOSCH | 0 001 112 038 |
BOSCH | 0 001 107 020 |
BOSCH | 0001107053 |
BOSCH | 0 001 107 021 |
BOSCH | 0 001 107 052 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 42016290 |
FRIESEN | 8016290 |
Delco Remy | DRS6290 |
BOM-Prestolite | 20500785 |
HELLA | 8EA 011 610-481 |
BOSCH | 9 000 694 029 |
BOSCH | 0 986 018 200 |
BOSCH | 0 001 107 007 |
Delco Remy | DRS2590 |
WAI | 17415N |
HELLA | 730188001 |
WAI | 17415R |
LOMBARDINI | SS287 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname