Kinnitusaukude hulk | 2 |
---|---|
Starterivõimsus (kW) | 2 |
Aukude arv | 2 |
Käigukasti liik | koos reduktotiga |
Ääriku läbimõõt [mm] | 76 |
Hammaste arv | 9 |
Keermeaukude arv | 2 |
Pinge [V] | 12 |
Pöördesuund | Keeramine päripäeva |
Renoveeritud toode |
OPEL | 1202141 |
---|---|
OPEL | 120 2168 |
BMW | 12-41-2-246-571 |
BMW | 12-41-7-785-691 |
BMW | 12-41-7-788-680 |
BMW | 12-41-9-069-808 |
BMW | 2246570 |
BMW | 2246571 |
OPEL | 24454172 |
OPEL | 6202017 |
BMW | 7785691 |
BMW | 7 788 680 |
OPEL | 90 465 731 |
BMW | 9069808 |
OPEL | 93 171 945 |
BMW | 12 41 2 246 570 |
SPIDAN | 4436 |
---|---|
HERTH+BUSS ELPARTS | 42012620 |
BOSCH | 0 986 019 980 |
BOSCH | 0 001 109 200 |
HELLA | 8EA 011 611-082 |
HELLA | 8EA 737 184-001 |
VALEO | 726150 |
VALEO | 726950 |
MAGNETI MARELLI | 944280173000 |
VEMO | V20-12-17300 |
CEVAM | 3861 |
BOM-Prestolite | 20513030 |
Delco Remy | DRS2620 |
VALEO | 455889 |
Delco Remy | DRS7300 |
LAUBER | 22.0984 |
DENSO | 42800-00660 |
AS-PL | S0093 |
HELLA | 8EA 011 611-081 |
QUINTON HAZELL | QRS1931 |
Delco Remy | RAS38411 |
MAGNETI MARELLI | 63280071* |
BOSCH | 0 001 109 025 |
BOSCH | 0 986 017 300 |
BOSCH | 0 001 109 201 |
FRIESEN | 8017300 |
HOLGER CRISTIANSEN | CS 984 |
Delco Remy | 315115092 |
HELLA | 737184001 |
LAUBER | LAU 22.0984 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname