Pistikuteostus-ID | DF |
---|---|
Rihmarattad | koos rihmarattaga |
Generaator- laadevool [A] | 120 |
Pinge [V] | 12 |
Ribide arv | 6 |
Vagude arv | 6 |
Renoveeritud toode |
VW | 028 903 026 G |
---|---|
FORD | 1076005 |
FORD | 97VW 10300 EA |
SPIDAN | 5924 |
---|---|
MAGNETI MARELLI | 943355052010 |
CEVAM | 4494 |
HELLA | 8EL 737 423-001 |
VALEO | 443164 |
MAGNETI MARELLI | 944390413000 |
HERTH+BUSS ELPARTS | 32041300 |
FARCOM | 118967 |
ELSTOCK | 28-2834 |
CASCO | CAL10124 |
LUCAS | LRB00389 |
VALEO | 437548 |
VALEO | 437656 |
MAGNETI MARELLI | 063535150200 |
Delco Remy | DRB1300 |
HC-PARTS | CA1260IR |
ERA | 210061 |
DRI | 2111811202 |
AD KUHNER | 301260RI |
AS-PL | A0391 |
AS-PL | A0398 |
HELLA | 8EL 011 710-261 |
MAGNETI MARELLI | 063731260010 |
QUINTON HAZELL | FRA326 |
BOSCH | F 042 301 086 |
VEMO | V10-13-41300 |
LAUBER | 11.1260 |
BOSCH | 0123 515 017 |
BOSCH | 0 123 515 020 |
BOSCH | 0 986 041 300 |
FRIESEN | 9041300 |
HOLGER CRISTIANSEN | CA 1260 IR |
LUCAS | LRB389 |
TRW | LRB389 |
Delco Remy | 211.181.1202 |
MAGNETI MARELLI | 063535150 |
BOSCH | F042301087 |
HELLA | 737423001 |
WAI | 21392N |
BV PSH | 305.529.120 |
STARDAX | STX100229 |
LOMBARDINI | SA133 |
LAUBER | LAU 11.1260 |
Bosch UP Test | F042A01086 |
Bosch UP Test | ALT2084 |
ACDelco | DRB1300 |
Bosch UP Test | F042A01087 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname