Asukoht | esisild paremal |
---|---|
Pikkus (mm) | 943 |
Välishambumine ratta pool | 27 |
Välishambumine diferentsiaali pool | 37 |
Sisehambumus diff.pool ühend.ühendusvõlliga | 37 |
Hammastehulk ABS-rõngas | 48 |
Läbimõõt 1 (mm) | 100 |
Läbimõõt 2 (mm) | 89 |
Piduri-/sõidudünaamika | Sõidukitele koos ABS-ga |
ABS-rõngas-Ų (mm) | 48 |
PEUGEOT | 3273.06 |
---|---|
CITROEN | 3273 06 |
PEUGEOT | 3273.15 |
CITROEN | 3273 15 |
CITROEN | 3273 5Y |
CITROEN | 32737E |
PEUGEOT | 32737E |
PEUGEOT | 3273S1 |
CITROEN | 3273 S1 |
PEUGEOT | 3273.S2 |
CITROEN | 3273 S2 |
PEUGEOT | 3273.S4 |
CITROEN | 3273 S4 |
CITROEN | 96 260 84088 |
FIAT | 96 260 840 80 |
FIAT | 96 260 838 80 |
FIAT | 96 174 082 80 |
PEUGEOT | 3273.5Y |
FIAT | 9617408288 |
LANCIA | 9617408288 |
LÖBRO | 303061 |
---|---|
GENERAL RICAMBI | CI3100 |
DA SILVA | 192AT |
SPIDAN | 20959 |
EKG | 920959 |
CIFAM | 655-145 |
GENERAL RICAMBI | FI3221 |
GENERAL RICAMBI | LA3159 |
GENERAL RICAMBI | PE3136 |
SNRA | C1347 |
EAI | T29084A |
DEPA | 3064448 |
CEVAM | 5469Z |
FARCOM | 121801 |
FARCOM | 121802 |
FARCOM | 121932 |
SKF | VKJC 4234 |
SHAFTEC | P167AR |
DOYEN | T6185 |
DOYEN | T6907 |
DOYEN | T6895 |
DOYEN | T6351 |
DOYEN | T6113 |
DOYEN | T6369 |
SNRA | TC1347 |
METELLI | 17-0145 |
SNRA | TC347 |
CEVAM | N5469Z |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname