Asukoht | Esisild |
---|---|
tootekoodile | KLP-VW-013 |
Seerianumber | KLP-VW-013-Z |
VAG | 5K0 498 621A |
---|---|
VAG | 8V0498625 |
VAG | 8V0498625B |
AUDI | 8V0598625 |
SEAT | 8V0598625 |
VAG | 8V0598625 |
AUDI | 8V0598625B |
VAG | 8V0 598 625 B |
VAG | 8V0598625A |
VAG | 8V0598625C |
SKODA | 8V0 598 625A |
VW | 8V0 598 625A |
VAG | 1K0498621 |
SEAT | 8V0498625 |
VW | 8V0498625B |
AUDI | 1K0 498 621 |
SEAT | 1K0 498 621 |
SKODA | 1K0 498 621 |
VW | 1K0 498 621 |
AUDI | 5K0 498 621 A |
SEAT | 5K0 498 621 A |
VW | 5K0 498 621 A |
AUDI | 8V0 498 625 |
SKODA | 8V0 498 625 |
VW | 8V0 498 625 |
AUDI | 8V0 498 625 B |
SEAT | 8V0 498 625 B |
VW | 8V0 598 625 |
VW | 8V0 598 625 B |
AUDI | 8V0 598 625 A |
AUDI | 8V0 598 625 C |
SEAT | 8V0 598 625 C |
SKODA | 8V0 598 625 C |
VW | 8V0 598 625 C |
AUDI | 5WA 407 621 |
SEAT | 5WA 407 621 |
SKODA | 5WA 407 621 |
VW | 5WA 407 621 |
VAG | 5WA 407 621 |
A.B.S. | 200985 |
---|---|
GSP | 9336004A |
TRISCAN | 8530 29136 |
SKF | VKBA 6556 |
FEBI BILSTEIN | 27342 |
RUVILLE | 5463 |
RUVILLE | 5480 |
QUINTON HAZELL | QWB1348 |
QUINTON HAZELL | QWB1454 |
FEBI BILSTEIN | 26378 |
DELPHI | BK1540 |
MOOG | VO-WB-11044 |
Schaeffler FAG | 713 6107 70 |
Schaeffler FAG | 713 6109 90 |
SNR | R154.61 |
SNR | R141.77 |
OPTIMAL | 101699 |
Automotive Bearings | AWK1565 |
FEDERAL MOGUL | VO-WB-11044 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname