Asukoht | Tagasild vasakul |
---|---|
Pidurisadula tüüp | Integreeritud seisupiduriga pidurisadul |
Pidurisüsteem | TRW |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma kinnitusraamideta |
Kinnitusaukude vahe (mm) | 118 |
Kolvi läbimõõt [mm] | 38 |
Seerianumber | HZT-VW-070 |
Materjal | Alumiinium |
Pidurisadula tüüp | Pidurisadul (1 kolb) |
Paaristoote koodid | HZT-VW-071 |
VAG | 5Q0 615 423 A |
---|---|
SEAT | 5Q0 615 423A |
SKODA | 5Q0 615 423A |
TRW | BHN1138E |
---|---|
BOSCH | 0 986 134 530 |
FERODO | FCL695213 |
NK | 212323 |
DRI | 4142920 |
REMSA | 9032381 |
EDR | DC74808 |
ELSTOCK | 86-2492 |
KAWE | 344808 |
DEPA | ET74808 |
SHAFTEC | BC10034 |
ATI | E4808 |
A.B.S. | 530541 |
ATE | 24.3384-1759.5 |
Brake ENGINEERING | CA3238 |
GIRLING | 71031138 |
TRISCAN | 8170 344808 |
CARDONE | 86-2492 |
MAXGEAR | 82-0453 |
LAUBER | 77.3694 |
REMY | DC74808 |
HELLA | 8AC 355 399-251 |
BENDIX | 594264 |
SNRA | 1375479 |
EAI | 2375479 |
ERA Benelux | BC54808 |
RE-EX | 506-07400 |
HELLA PAGID | 8AC 355 399-251 |
KLOKKERHOLM | 9914553 |
BREMBO | F 85 332 |
BUDWEG CALIPER | 344808 |
TEXTAR | 38277500 |
APEC braking | LCA769 |
COMLINE | CBC253L |
FTE | RX3898345A0 |
DA SILVA | ET7189 |
MOTAQUIP | VBC352L |
ASVA | VWBC-5ERL |
METZGER | 6261275 |
APEC braking | BCA2261E |
KAMOKA | JBC0939 |
ABE | CZH1552 |
APEC | LCA769 |
APEC | BCA2261E |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname