Asukoht | Tagasild paremal |
---|---|
Pidurisüsteem | ATE |
pidurikettajämedusele (mm) | 10 |
Kolvi läbimõõt 1 [mm] | 36 |
Kolvi läbimõõt 2 [mm] | 36 |
Seerianumber | HZT-ME-015 |
Pidurisadula tüüp | Püsisadul (2 kolbi) |
Paaristoote koodid | HZT-ME-014 |
MERCEDES-BENZ | 003 423 97 98 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 203 423 08 98 |
MERCEDES-BENZ | 203 423 20 98 |
MERCEDES-BENZ | A003 423 97 98 |
MERCEDES-BENZ | A203 423 08 98 |
MERCEDES-BENZ | A203 423 20 98 |
TEXTAR | 38003900 |
---|---|
TEXTAR | 38142900 |
BENDIX | 694554B |
TRW | BHR266E |
FTE | RX361406A0 |
BUDWEG CALIPER | 343693 |
NK | 2133214 |
A.B.S. | 421182 |
Brake ENGINEERING | CA2983R |
sbs | 13012133214 |
FTE | RS361406A0 |
HELLA PAGID | 8AC 355 382-081 |
METZGER | 6250070 |
Delco Remy | DC73693 |
BOSCH | 0 986 135 061 |
QUINTON HAZELL | QBS2778 |
ELSTOCK | 87-0520 |
CARDONE | 385233 |
BOSCH | 0 986 474 222 |
JURID | 694554J |
FERODO | FCL694554 |
GIRLING | 7106266 |
HELLA | 8AC 355 382-081 |
HELLA | 8AN 355 440-361 |
ATE | 13.9361-0036.2 |
BREMBO | F 50 211 |
DRI | 4250200 |
TRISCAN | 8170 343693 |
BOSCH | 0 986 135 039 |
REMSA | 9029832 |
ERA Benelux | BC53693 |
SPIDAN | 403693 |
REMY | DC73693 |
HELLA | 8AN 355 782-081 |
METZGER | 6260070 |
HELLA PAGID | 8AN 355 782-081 |
ATE | 24.9936-0036.5 |
OPTIMAL | BC-1068R |
APEC braking | RCA511 |
APEC | RCA511 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname