Asukoht | katalüsaatori ees |
---|---|
Keermemõõt | M18x1.5 |
Kaablipikkus (mm) | 460 |
Lambda andur | Sond |
Lambda andur | Keere eelmääritud |
Seerianumber | ESL-FR-006 |
Pistikkontaktide arv | 4 |
FORD | 1053108 |
---|---|
FORD | 1143514 |
FORD | 1148070 |
FORD | 2S6A9F472BB |
FORD | 2S6A9G444BA |
FORD | 98AB9F472BB |
MAZDA | C20118861 |
MAZDA | C60118861 |
FORD | XR3F9G444BA |
FORD | 1035595 |
FORD | 8S6A9F472AA |
FORD | 98AB9G444BB |
FORD | 147 1423 |
FORD | 372 1930 |
LUCAS ELECTRICAL | LEB622 |
---|---|
DENSO | DOX-1371 |
INTERMOTOR | 64472 |
WALKER PRODUCTS | 250-24001 |
DELPHI | ES20318-11B1 |
INTERMOTOR | 64136 |
BOSCH | 0 258 005 730 |
NGK | 0039 |
NGK | 0052 |
NGK | 0244 |
NGK | 0462 |
NGK | 1341 |
NGK | 1820 |
BOSCH | F 00H L00 354 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1473018 |
DELPHI | ES20151-12B1 |
LUCAS ELECTRICAL | LEB 621 |
ESEN SKV | 09SKV002 |
ESEN SKV | 09SKV573 |
NGK | 52 |
NGK | OZA341SZ3 |
NGK | OZA381D1 |
DENSO | 234-4609 |
NGK | 39 |
BOSCH | 0 258 005 718 |
BOSCH | 0 258 005 717 |
NGK | OZA519SZ2 |
NGK | OZA519SZ3 |
BOSCH | 258005717 |
NGK | 244 |
NGK | 462 |
NGK | OZA 381-D3 |
NGK | OZA 519-D1 |
DELPHI | ES20318-12B1 |
BOSCH | 258005718 |
BOSCH | 258005730 |
INTERMOTOR | LB1303 |
INTERMOTOR | LB1773 |
INTERMOTOR | 64136 |
INTERMOTOR | 64472 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname