Avamistemperatuur (°C) | 83 |
---|---|
Korpusetüüp | koos korpusega |
Seerianumber | CTM-PE-000 |
FORD | 1148098 |
---|---|
FORD | 1348620 |
FORD | 1485768 |
FORD | 1516694 |
FORD | 1633908 |
FORD | 2S6Q 8A586 AA |
FORD | 2S6Q 8A586 AC |
PEUGEOT | 9654393880 |
CITROEN | 96715659 |
CITROEN | 96 7156 5980 |
MAZDA | Y401 15 1H0A |
MAZDA | Y401-151H0-B |
MAZDA | Y401 15 1H0C |
MAZDA | Y401-151H0 |
FORD | 2S6Q 8A58 6AB |
FORD | 2S6Q 8A58 6AD |
SUZUKI | 17690-73-J01 |
TOYOTA | SU001-00-713 |
PEUGEOT | 1336 V6 |
CITROEN | 1336V6 |
FORD ASIA / OCEANIA | 2S6Q8A586AB |
QUINTON HAZELL | QTH613K |
---|---|
FEBI BILSTEIN | 34997 |
MEAT & DORIA | 92651 |
NIPPARTS | N1533026 |
CALORSTAT by Vernet | TH6875.83J |
FACET | 7.8486 |
MOTORAD | 560-83 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1533021 |
CALORSTAT by Vernet | TH6874.83J |
NIPPARTS | N1532032 |
BLUE PRINT | ADM59219 |
FIRST LINE | FTK109 |
BGA | CT5567 |
FARE SA | 3832 |
SASIC | 3300006 |
METZGER | 4006212 |
JAPANPARTS | VT-209 |
FIRST LINE | FTS43183 |
BEHR | TH 42 83 |
CALORSTAT by Vernet | 6874.83j |
JAPANPARTS | VT-319 |
TRISCAN | 862031083 |
FACET | 18.80486 |
FACET | 58.0486 |
TEMB | 37856-83 |
MAHLE | TH 42 83 |
DAYCO | DT1102H |
THERMOTEC | D2C010TT |
SWAG | 62 93 4997 |
TRISCAN | 8620 25083 |
MEYLE | 11-28 228 0004 |
RAPRO | R65100 |
FACET | 2405671 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname