Välisläbimõõt [mm] | 86 |
---|---|
Seerianumber | CCL-ME-010 |
MERCEDES-BENZ | 112 180 07 10 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | 112 180 01 10 |
MERCEDES-BENZ | 112 180 05 10 |
MERCEDES-BENZ | 112 180 06 10 |
MERCEDES-BENZ | 113 180 00 10 |
MERCEDES-BENZ | A112 180 01 10 |
MERCEDES-BENZ | A112 180 05 10 |
MERCEDES-BENZ | A112 180 06 10 |
MERCEDES-BENZ | A113 180 00 10 |
MERCEDES-BENZ | 112 180 07 10 SK1 |
MEAT & DORIA | 91662 |
---|---|
HOFFER | 8091662 |
WE PARTS | 381470055 |
KAMOKA | F108501 |
CLEAN FILTERS | ML 487/A |
VAICO | V30-1901 |
BBR Automotive | 001-10-16984 |
KAISHIN | O956 |
METZGER | 2370013 |
VAICO | V30-0859 |
SIDAT | 83.2668 |
FISPA | 83.2668 |
RED-LINE | 38JE007 |
WXQP | 110439 |
WXQP | 112045 |
BIRTH | 80448 |
BLUE PRINT | ADBP990004 |
VEMA | VE80448 |
WILMINK GROUP | WG1821548 |
TRICLO | 312143 |
WXQP | 110445 |
FEBI BILSTEIN | 170427 |
WXQP | 110423 |
ASHUKI | PAL2-8026 |
JAPANPARTS | FOC-010 |
ASHIKA | 160-00-010 |
TOPRAN | 409 565 |
MAXGEAR | 27-1006 |
CAUTEX | 751157 |
JAPKO | 160010 |
PATRON | P16-0080 |
Metalcaucho | 42091 |
STC | T442091 |
OSSCA | 42244 |
4U Autoparts | 16475MR |
NTY | CCL-ME-010 |
SCHNIEDER AUTOTECH | BZS99.00127 |
BOGAP | C1422105 |
AIC | 56556 |
FREY | 770101601 |
FREY | 701202001 |
FARE SA | 30483 |
ASHUKI by Palidium | PAL2-8026 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname