Keermemõõt | M12x1,25 |
---|---|
Piduritrumli läbimõõt väljaspool [mm] | 201 |
Maksimaalne kulunud trumli mõõt [mm] | 166 |
Sisemine piduritrumli kõrgus [mm] | 38.5 |
Piduritrumli kogukõrgus [mm] | 58 |
Ava Ø (mm) | 98 |
Läbimõõt,vastus (mm) | 56 |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattalaagrita |
Sisemine piduritrumli läbimõõt [mm] | 165 |
Kontrolltähistus | E1 90R-02D0955/0093 |
Aukude arv | 3 |
MAPP-code olemas |
CITROEN | 4247 33 |
---|---|
PEUGEOT | 4247 33 |
CITROEN | 4247 42 |
PEUGEOT | 4247 42 |
CITROEN | 4247 43 |
PEUGEOT | 4247 43 |
CITROEN | 95 619 206 |
PAGID | 60603 |
---|---|
VALEO | 237010 |
TEXTAR | 94014100 |
JURID | 329231J |
BENDIX | 329212B |
MINTEX | MBD026 |
QUINTON HAZELL | BDR217 |
QUINTON HAZELL | BDR457 |
TRW | DB4129 |
TRW | DB4129B |
FTE | BT192 |
DELPHI | BF288 |
NK | 251901 |
BOSCH | 0 986 477 066 |
BOSCH | 0 986 477 118 |
TEXTAR | 98100 0141 0 1 |
JURID | 329212J |
BENDIX | 329231B |
QUINTON HAZELL | BTF217 |
QUINTON HAZELL | 7006.00 |
OMC | 100533 |
BREMBO | 14.5823.10 |
PEX | 15.0071 |
PEX | 15.0120 |
PEX | 15.0123 |
MGA | T7403 |
PILENGA | 6020 |
CIFAM | 700-244K |
CIFAM | 700-160K |
CIFAM | 700-239K |
HELLA PAGID | 8DT 355 300-051 |
JURID | 329156J |
BENDIX | 329156B |
BREMBO | 14.5594.10 |
ROADHOUSE | 7006.00 |
JURID | 329702J |
BREMBO | 14.5594.50 |
METELLI | 18-0239 |
CIFAM | 700-239 |
METELLI | 18-0160 |
CIFAM | 700-160 |
METELLI | 18-0244 |
CIFAM | 700-244 |
REMSA | 7006.00 |
METELLI | 18-0244K |
METELLI | 18-0239K |
METELLI | 18-0160K |
ZIMMERMANN | 440.1832.00 |
DELPHI | BF267 |
HELLA | 8DT 355 300-051 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname