Kaal (kg) | 0.15 |
---|---|
Lambda andur | Bistabiilne andur |
Oluline on võrrelda vana uue osaga (eriti OE-numbrit) |
FIAT | 0055204005 |
---|---|
FIAT | 00552040050 |
PININFARINA | 9395 5204 005 |
ALFA ROMEO | 5 5204 0050 |
ALFA ROMEO | 5520 4005 |
FIAT | 5 5204 0050 |
FIAT | 5520 4005 |
FIAT | K0055204005 |
MEAT & DORIA | 81649 |
---|---|
FAE | 75063 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J1470517 |
HOFFER | 7481649 |
FISPA | 90260 |
WE PARTS | 290960227 |
MEAT & DORIA | 81649E |
HOFFER | 7481649E |
FISPA | 90260HQ |
WE PARTS | 290960584 |
FISPA | 90260OQ |
WALKER PRODUCTS | 250-25049 |
Omnicraft | 2376481 |
SIDAT | 90260 |
SIDAT | 90260HQ |
WILMINK GROUP | WG1837883 |
WILMINK GROUP | WG1013962 |
INTERMOTOR | 65109 |
MOTAQUIP | LVOS1421 |
QUINTON HAZELL | XLOS1833 |
CALORSTAT by Vernet | LS150059 |
CSV electronic parts | CSL2260 |
KLAXCAR FRANCE | 49040z |
SIDAT | 90260OQ |
WILMINK GROUP | WG1900458 |
EPS | 1.998.408 |
KW | 498 408 |
BOSCH | 0 258 017 111 |
MTE-THOMSON | 9730.50.057 |
PIERBURG | 7.05270.21.0 |
LUCAS | LEB5327 |
TRISCAN | 8845 12011 |
DELPHI | ES20553-12B1 |
Stark | SKLS-0140183 |
Stark | SKLS-0140207 |
RIDEX | 3922L0189 |
RIDEX | 3922L0192 |
DT Spare Parts | 6.81022 |
FACET | 10.8408 |
INTERMOTOR | KNL951 |
INTERMOTOR | LLB791 |
INTERMOTOR | LB2276 |
JOHNS | LSO 10 12-001 |
KAWE | 8845 12011 |
INTERMOTOR | 65109 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname