Kõrgus (mm) | 44 |
---|---|
Ava läbimõõt [mm] | 13.5 |
Piduriketta liik | õhutusega |
Piduriketta paksus [mm] | 22 |
Minimaalne paksus [mm] | 19.8 |
Töötlus | High-carbon |
Siseläbimõõt [mm] | 125.3 |
Välisläbimõõt [mm] | 258 |
Aukude arv | 4 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 61 |
Ava Ø (mm) | 100 |
Pealispind | kaetud |
Kontrolltähistus | E1 90R-02C0118/0362 |
Täiendav tooteinfo 2 | poltide/kruvidega |
MAPP-code olemas |
RENAULT | 40 20 612 00R |
---|---|
DACIA | 40 20 612 00R |
DACIA | 40 20 670 16R |
RENAULT | 40 20 675 01R |
MERCEDES-BENZ | 415 420 01 01 |
RENAULT | 77 01 210 081 |
MERCEDES-BENZ | A 415 420 01 01 |
RENAULT | 402063166R |
RENAULT | 402067016R |
RENAULT | 4020 670 25R |
DACIA | 4020 670 25R |
NISSAN | 4020600Q1E |
RENAULT | 402061841R |
DACIA | 402062650R |
LADA | 40 20 612 00R |
LADA | 40 20 670 16R |
DACIA | 40 20 618 41R |
NISSAN | 40206-00Q2E |
RENAULT | 402062650R |
GALFER | G2122270 |
---|---|
GALFER | B1.G222-0270.1 |
FTE | BS7302B |
KAGER | 37-0802 |
HELLA PAGID | 8DD 355 118-491 |
TEXTAR | 92241503 |
MINTEX | MDC2384 |
TRW | DF6186 |
FERODO | DDF1978 |
FERODO | DDF1978C |
DELPHI | BG4459C |
BOSCH | 0 986 479 556 |
BREMBO | 09.9078.20 |
BREMBO | 09.9078.21 |
PILENGA | V799 |
BOSCH | 0 986 479 C17 |
ZIMMERMANN | 470.2441.20 |
HELLA | 8DD 355 118-491 |
HERTH+BUSS JAKOPARTS | J3301118 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname