Paksus (mm) | 19.1 |
---|---|
Kontrolltähistus | E1 90R-02A0258/0195 |
Kõrgus 1 (mm) | 66 |
Kõrgus 2 (mm) | 71.3 |
Kulumisandur | ilma kulumisandurita |
Pidurisüsteem | ATE |
Laius 1 (mm) | 155.1 |
Laius 2 (mm) | 156.3 |
Seeria | ATE Ceramic |
MAPP-code olemas | |
Lubatud kuni sõiduki võimsuseni [kW] | 225 |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
PEUGEOT | 16 114 578 80 |
---|---|
PEUGEOT | 4252 60 |
CITROEN | 4253 23 |
PEUGEOT | 4253 43 |
CITROEN | 4253 44 |
CITROEN | 4254 88 |
PEUGEOT | 4254 88 |
AUTOMEGA | 1200573 |
---|---|
AUTOMEGA | 1200580 |
EGT | 321114iEGT |
EGT | 321943EGT |
Auto Parts | 81-23589 |
BREMTEC | BT1659PRO |
JURID | 573134J |
BENDIX | 573134B |
MINTEX | MDB2672 |
TRW | GDB1605 |
FERODO | FDB1728 |
FERODO | FSL1728 |
VALEO | 604111 |
VALEO | 301715 |
TEXTAR | 23589 190 0 5 |
JURID | 573134J-AS |
FEBI BILSTEIN | 16850 |
BREMBO | P 61 076X |
ZIMMERMANN | 23589.190.1 |
PEX | 7.777 |
ROADHOUSE | 21030.10 |
ROULUNDS BRAKING | 608881 |
NECTO | FD7146A |
sbs | 1501221953 |
HELLA PAGID | 8DB 355 011-811 |
PAGID | T1495 |
BREMTEC | BT1659EL |
DELPHI | LP1898 |
ATE | 13.0460-7202.2 |
TEXTAR | 2358901 |
BREMBO | P 61 076 |
HELLA | 8DB 355 011-811 |
AKEBONO | AN-4431K |
PAGID | T5146 |
ICER | 181429 |
NK | 221953 |
VALEO | 598715 |
BOSCH | 0 986 424 825 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname