Paksus (mm) | 20.3 |
---|---|
Kruvide arv | 4 |
Kontrolltähistus | E1 90R-01618/472 |
Laius (mm) | 109.6 |
Kõrgus (mm) | 50 |
Kulumisandur | ilma kulumisandurita |
Täiendav tooteinfo | koos lisadega |
Pidurisüsteem | BREMBO |
Täiendav tooteinfo 2 | koos pidurisadula kruvidega |
MAPP-code olemas | |
Kulumisandur | mitte kulumishoiatusnäidiku jaoks ettevalmistatud |
PEUGEOT | 4252 46 |
---|---|
CITROEN | 4252 47 |
CITROEN | 4254 68 |
PEUGEOT | 4254 68 |
FIAT | 77362274 |
FIAT | 9949407 |
FIAT | 9949408 |
AUTOMEGA | 1200572 |
---|---|
Auto Parts | 81-23921 |
MGA | 697 |
TEXTAR | 23921 191 0 4 |
TEXTAR | 23921 201 1 4 |
QUINTON HAZELL | 0961.00 |
PEX | 7.659 |
GALFER | G1020518 |
EGT | 321814EGT |
STARLINE | BD S689 |
TRW | GDB1521 |
ROADHOUSE | 2961.00 |
BARUM | BA2323 |
HELLA PAGID | 8DB 355 010-411 |
PAGID | T1356 |
VALEO | 301570 |
TEXTAR | 2392101 |
JURID | 573115J |
BENDIX | 573115B |
MINTEX | MDB2540 |
BREMBO | P 23 093 |
FERODO | FDB1480 |
FERODO | FSL1480 |
FERODO | FVR1480 |
ZIMMERMANN | 23921.200.1 |
FTE | BL1861A3 |
DELPHI | LP1790 |
REMSA | 0961.00 |
ICER | 141524 |
GALFER | B1.G102-0518.2 |
HELLA | 8DB 355 010-411 |
VALEO | 872921 |
BOSCH | 0 986 424 704 |
BOSCH | 0 986 494 049 |
JURID | 573115D |
NECTO | FD6897V |
VALEO | 598570 |
C.E.I | 584.056 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname