Paksus (mm) | 19.7 |
---|---|
Kruvide arv | 2 |
Kontrolltähistus | E1 90R-01310/131 |
Laius (mm) | 159.8 |
Kõrgus (mm) | 64.1 |
Kulumisandur | koos kulumianduriga |
Pidurisüsteem | Lucas / TRW |
Hoiatuskontakti pikkus (mm) | 201 |
Täiendav tooteinfo 2 | koos pidurisadula kruvidega |
MAPP-code olemas |
PEUGEOT | 4251 18 |
---|---|
CITROEN | 4251 19 |
CITROEN | 4254 52 |
PEUGEOT | 4254 52 |
FIAT | 77362209 |
FIAT | 9945810 |
EGT | 321552EGT |
---|---|
EGT | 321552iEGT |
Auto Parts | 81-21799 |
VALEO | 598800 |
TEXTAR | 2179901 |
BENDIX | 571840B |
BENDIX | 571840X |
FERODO | FSL968 |
FERODO | FVR968 |
FTE | BL1390A2 |
NK | 229975 |
BARUM | BA2046 |
MGA | 337 |
VALEO | P402S |
VALEO | 302061 |
BOSCH | 0 986 424 031 |
TEXTAR | 21799 197 2 5 |
JURID | 571840D |
QUINTON HAZELL | BLF811 |
QUINTON HAZELL | 0487.02 |
FEBI BILSTEIN | 16069 |
BREMBO | P 23 069 |
FERODO | TAR968 |
ZIMMERMANN | 21799.195.1 |
PEX | 7.405 |
REMSA | 0487.02 |
ROADHOUSE | 2487.02 |
LPR | 05P494 |
ROULUNDS BRAKING | 629681 |
NECTO | FD6522 |
GALFER | B1.G102-0302.2 |
GALFER | G1020302 |
PAGID | T5079 |
TRW | GDB1106 |
MINTEX | MDB1704 |
QUINTON HAZELL | BP811 |
DELPHI | LP878 |
JURID | 571840J |
FERODO | FDB968 |
ICER | 141054 |
AUTOMEGA | 1200570 |
HELLA | 8DB 355 018-151 |
HELLA PAGID | 8DB 355 018-151 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname