Kõrgus (mm) | 54.5 |
---|---|
Piduriketta paksus [mm] | 36 |
Minimaalne paksus [mm] | 33.4 |
Töötlus | High-carbon |
Välisläbimõõt [mm] | 375 |
Aukude arv | 5 |
Tsentri läbimõõt (mm) | 67 |
Ava Ø (mm) | 112 |
Pealispind | värvitud |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattapoltideta |
Täiendav tooteinfo 2 | ilma rattarummuta |
Seeria | QUARO HIGH CARBON |
Piduriketta liik | augustatud/sise |
MERCEDES-BENZ | 166 421 09 12 |
---|---|
MERCEDES-BENZ | A166 421 09 12 |
MERCEDES-BENZ | 166 421 16 00 |
MERCEDES-BENZ | A166 421 1600 |
GMC | 92279805 |
PAGID | 55798 |
---|---|
TEXTAR | 92279803 |
TEXTAR | 92279805 |
MINTEX | MDC2731 |
NK | 3133141 |
A.B.S. | 18252 |
HELLA PAGID | 355125041 |
GIRLING | 6066875 |
BORG & BECK | BBD6113S |
BRECO | BV 8912 |
TRW | DF6687S |
BREMBO | 09.A960.21 |
BRECO | BV 8913 |
OPTIMAL | BS-9244 |
FREMAX | BD-3616 |
HELLA PAGID | 8DD 355 125-041 |
BREMBO | 09.A960.11 |
REMSA | 61761.10 |
WOKING | D61761.10 |
MOTAQUIP | LVBD1890 |
ROADHOUSE | 61761.10 |
A.B.S. | 18252 OE |
ZIMMERMANN | 400.3684.20 |
OPTIMAL | BS-9244HC |
DELPHI | BG9185C |
FERODO | DDF2207DC1D |
A.B.S. | 09.A960.11 |
BLUE PRINT | ADU1743122 |
BOSCH | 0 986 AB5 959 |
SWAG | 10 10 7711 |
A.B.S. | 09.A960.21 |
FEBI BILSTEIN | 107711 |
KAWE | 61761 10 |
EUROBRAKE | 58153133141 |
ASHIKA | 60-00-0551 |
JAPANPARTS | DI-0551 |
FTE | BS7877B |
METZGER | 6110970 |
LPR | M2107VR |
APEC braking | DSK3276 |
sbs | 18153133141 |
AKRON-MALÒ | 1110510 |
EBC Brakes | D2124 |
EBC Brakes | D2124D |
BENDIX Braking | BDS1694HC |
APEC | DSK3276 |
Osad meil müügis olevad tooted on müügis tingimusel et ostes uue tagastate meile vana varuosa. See on vajalik kuna toode läheb taaskasutusse. Selle tõttu on osadel toodetel juures "panditoode".
Pandi hüvitamine toimub hankija vastuse alusel, enne seda hüvitamist ei toimu. Aero Motors OÜ ei ole volitatud tagastatud pante ise hindama. Vastus hüvituse otsuse kohta võib viibida kuni 4 nädalat.
Vana toode tuleb tagastada puhtana ja ostupakendis. Tagastatav toode peab olema taastamiskõlblik ja komplektne, ei tohi olla oksüdeerunud, keevitatud, kulunud ega mehaaniliselt vigastatud s.t. kõik servad ja kinnitused peavad olema terved. Tagastatava toote tehnilised andmed peavad olema samaväärsed ostetuga.
Starteri rootorivõlliots ei tohi olla kuumenenud (sinine) võlli puksid peavad olema terved. Roolilati hammaslatt ei tohi olla vigastatud ega rooste poolt kahjustatud. Kui roolilatil on vigastamata originaal kattekummid koos tehase poolt paigaldatud metallist klambritega, ei ole tarvis hammaslati seisukorda kontrollida.
Küsimuste korral võtke meiega ühendust - Täname